Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 60
Inovativní přístupy a specifika zaváděcí marketigové komunikace nových filmových distribučních společností v České republice
Innovative Approches and Specifics of the loading Makreting Communication of New Film distribution Companies in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šobr, Michal
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Brand building - budování značky : výklad pojmu
Brand building : the explanation of the term
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis, called "Brand Building: The Explanation of the Term" examines the definitions and different opinions on the subject of Brand Building. This bachelor thesis consists of two main parts. The ...
Zavádění značky Pardál v České republice v roce 2007
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Podpora zaměstnávání lidí s mentálním postižením. Kampaň "Zaměstnanec s mentálním postižením? Zkuste to!"
Information Capaign for Inclusion Mentally Challenged Persons on a Open Labour Market "Mentally-Challenged Emploee? Try it!"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Jiří
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Přeměna značky mobilního operátora Oskar ve Vodafone
The rebranding process of mobile telecommunications company Oskar to Vodafone
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Lobbying jako nástroj působení zájmových skupin
Lobbying as an acting tool of interest groups
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Vývoj kampaní nadace naše dítě proti týrání dětí od roku 2005 do současnosti
The Development of the our Child Foundation Campaign since 2005
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirků, Vojtěch
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Podstata zákonné regulace a oborové samoregulace komerční komunikace v České republice
Principle of legal regulation and professional regulation of commercial communication in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Winter, Filip
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Kampaně společnosti Člověk v tísni: skutečná pomoc a Klub přátel člověka v tísni......
Campaigns of People in Need: The real Help Campaign and The Fan Club of People in Need.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Totalita radosti, princip nadkonzumace a jiné jevy spojené s hypertrofií marketingové komunikace
Joyned totality, Principle of overconsumption and other phenomena relating to hypertrophy of maketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen