Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Marketingová komunikace českých olympioniků Barbory Seemanové a Josefa Dostála
Marketing communication of czech olympians Barbora Seemanová and Josef Dostál
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šesták, Zdeněk
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Jak staří lidé vnímají vyobrazení stáří/starých lidí v kampaních neziskových organizací pro seniory
How old people perceive representation of old age/old people in non-profit organization's campaigns focused on old people
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Product placement v české televizní tvorbě na příkladech vybraných seriálů v roce 2019
Product placement in czech television production based on example of selected tv series in 2019
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis is devoted to product placement and its appearance in Czech television series in 2019. First of all, it puts product placement into the context of marketing as a whole and describes its historical development ...
Práce se zabývá product placementem a jeho uplatněním v českých televizních seriálech za rok 2019. V první řadě zasazuje product placement do kontextu marketingu a stručně popisuje jeho historický vývoj v České republice ...
Práce se zabývá product placementem a jeho uplatněním v českých televizních seriálech za rok 2019. V první řadě zasazuje product placement do kontextu marketingu a stručně popisuje jeho historický vývoj v České republice ...
Problematika healtwashingu na příkladu snídaňových cereálií
Characterization of healthwashing at the example of breakfast cereals
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů
Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů se zabývá významem patriotismu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jak důležitá je pro Čechy a Francouze ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
Vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder
Perception of advertisements on online dating apps focusing mainly on Tinder
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the bachelor's thesis is perception of advertising on online dating apps focusing mainly on Tinder. The aim of this thesis is to examine how Czech users perceive existing advertisements they have encountered ...
Tématem bakalářské práce je vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder. Cílem práce je prozkoumat, jak čeští uživatelé vnímají dosavadní reklamy, se kterými se v aplikaci setkali, a zjistit ...
Tématem bakalářské práce je vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder. Cílem práce je prozkoumat, jak čeští uživatelé vnímají dosavadní reklamy, se kterými se v aplikaci setkali, a zjistit ...
Fenomén podcastingu a jeho využití pro marketingovou komunikace v České republice
The Phenomenon of Podcasting and its use in marketing communication in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on the use of Czech podcasts for marketing communication. Firstly, it introduces the phenomenon of podcasting and its evolution both in the world and in the Czech Republic. It also describes ...
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním českých podcastů pro marketingovou komunikaci. Nejprve obecně představuje fenomén podcastingu a jeho vývoj ve světě i v České republice. Pozornost je věnována také charakteristickým ...
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním českých podcastů pro marketingovou komunikaci. Nejprve obecně představuje fenomén podcastingu a jeho vývoj ve světě i v České republice. Pozornost je věnována také charakteristickým ...
Vyobrazování vzdáleného utrpení v reklamě a jeho důsledky
Portrayal of distance suffering in advertising and its consequences
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Způsob zobrazování mužů a žen v české tiskové reklamě
Portrayal of males and females i Czech print advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen