Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Kvantitativní výzkum příslušníků generace Z a jejich postojů k módě
Quantitative analysis of generation Z and its opinion of fashion
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Změna product placementu a její vliv na maskulinitu Jamese Bonda
The Change of Product Placement and its Influence on the Maskulinity of James Bond character
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krobová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis deals with the change of product placement and its influence on the masculinity of James Bondy characters. In the theoretical part is first described gender theory, gender socialization and gender ...
Bakalářská práce se zabývá změnu product placementu a jejím vlivem na maskulinitu postavy Jamese Bonda. V teoretické části je nejprve popsána teorie genderu, genderová socializace a genderové stereotypy. Dále je věnovaná ...
Bakalářská práce se zabývá změnu product placementu a jejím vlivem na maskulinitu postavy Jamese Bonda. V teoretické části je nejprve popsána teorie genderu, genderová socializace a genderové stereotypy. Dále je věnovaná ...
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Ambush marketing on the example of 2015 Ice Hockey World Championship
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vranka, Marek
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
This bachelor thesis focuses on topic of ambush marketing using an example of 2015 Ice Hockey World Championship that took place in Prague and Ostrava. In the thesis the overal theory of ambush marketing was summarized ...
This bachelor thesis focuses on topic of ambush marketing using an example of 2015 Ice Hockey World Championship that took place in Prague and Ostrava. In the thesis the overal theory of ambush marketing was summarized ...
Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby
New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace elektronické hudby
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalárska práca "Nové média ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby" analyzuje dôležitosť nových médií ako skupinu kľúčových komunikačných kanálov marketingovej komunikácie eventov ...
Bachelor thesis "New Media as an important part of marketing communication of electronic music events" analyses the role of new media as a group of key communication channels of marketing communications of electronic music ...
Bachelor thesis "New Media as an important part of marketing communication of electronic music events" analyses the role of new media as a group of key communication channels of marketing communications of electronic music ...