Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 53
Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013
The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce "Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013" je představit čtenářům komplexní ...
The main aim of the thesis "The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013" is ...
The main aim of the thesis "The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013" is ...
Marketing NHL v letech 2005-2015
Marketing of NHL in 2005-2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na marketing Národní hokejové ligy (NHL) v rozmezí let 2005 až 2015. Tato kanadsko-americká soutěž vznikla v roce 1917 a dnes se jedná o nejstarší a nejslavnější hokejovou ligu na světě. Cílem ...
This thesis is focused on marketing of the National Hockey League (NHL) from 2005 to 2015. The NHL, having been founded in 1917, is the oldest and most famous ice hockey competition in the world. The aim of the study is ...
This thesis is focused on marketing of the National Hockey League (NHL) from 2005 to 2015. The NHL, having been founded in 1917, is the oldest and most famous ice hockey competition in the world. The aim of the study is ...
In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
The in-store communication of Tesco store Letňany
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jesenský, Daniel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce ...
This thesis has the main focus on customer behavior and on the possibilities of using human senses for the purposes of retailers, especially within in-store communication of Tesco Letňany. The first part of the thesis ...
This thesis has the main focus on customer behavior and on the possibilities of using human senses for the purposes of retailers, especially within in-store communication of Tesco Letňany. The first part of the thesis ...
Marketingová komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku
Marketing communication of cultural Institutions in the District of České Budějovice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku. Věnuje se čtyřem největším kulturním institucím v okrese, které jsou zároveň největšími v kraji ve svých ...
This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of cultural organisations in the district of České Budějovice. It is concerned with the four most significant cultural institutions in the district, which ...
This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of cultural organisations in the district of České Budějovice. It is concerned with the four most significant cultural institutions in the district, which ...
Business plán modelingové agentury s důrazem na marketingový plán
Business Plan of a Modeling Agency Emphasising the Marketing Part
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations
Communication strategy of a debut film in the context of the Czech film public relations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce "Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations" se zabývá možnostmi komunikačních aktivit českých filmů, s důrazem na public relations a specifickou ...
The purpose of the bachelor diploma thesis entitled "Communication strategy of a debut film in the context of the Czech film public relations" is to examine the possibilities of Czech films' communication activities with ...
The purpose of the bachelor diploma thesis entitled "Communication strategy of a debut film in the context of the Czech film public relations" is to examine the possibilities of Czech films' communication activities with ...
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
The in-store communication of the Air Bank between 2011-2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jesenský, Daniel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store ...
The Bachelor thesis entitled "In-store marketing communication of the Air Bank between 2011 - 2013" deals with Air Bank's marketing communication at the point of sale in the Czech Republic. It also aims at comparative ...
The Bachelor thesis entitled "In-store marketing communication of the Air Bank between 2011 - 2013" deals with Air Bank's marketing communication at the point of sale in the Czech Republic. It also aims at comparative ...
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Communication strategies of musicals played in the Divadlo Broadway stressed on the example of the musical Kleopatra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
The usage of sensory margenting at the point of sale
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, ...
The bachelor thesis contemplates sensory marketing at the point of purchase with specific focus on its implementation in practice. The first part looks into the psychology of a customer and tries to find reasons for his ...
The bachelor thesis contemplates sensory marketing at the point of purchase with specific focus on its implementation in practice. The first part looks into the psychology of a customer and tries to find reasons for his ...
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
The Marketing Strategies of Apple Inc and Their Change After 2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...