Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 116
Agenturní zpravodajství 30 let po konferenci o Novém světovém komunikačním a informačním řádu
Agency news 30 years after conference on New World Information and Communication Order
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Agenturní zpravodajství 30 let po konferenci o Novém světovém komunikačním a informačním řádu" se věnuje problematice zahraničního zpravodajství. V jeho rámci sleduje roli nadnárodních zpravodajských agentur ...
Thesis "Agency news in connection with conference on New World Communication and Information Order" deals with problems of foreign news coverage. In particular, it follows the role of multinational news agencies. The aim ...
Thesis "Agency news in connection with conference on New World Communication and Information Order" deals with problems of foreign news coverage. In particular, it follows the role of multinational news agencies. The aim ...
Politická satira v tištěných médiích ve volebním roce 2006 a 2010
Political satire in printed media in election year 2006 and 2010
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou proměn politické satiry ve volebních letech 2006 a 2010 v tištěných médiích (Právu, Lidových novinách a MF DNES). Zkoumáno bylo celkem 1796 jednotek (satirických kreseb). Autory zkoumaných ...
This Thesis are dealing with analysis of political satire change during election periods in 2006 and 2010 in printed media (Právo, Lidové noviny and MF DNES). 1796 items were evaluated. In these media three artist in both ...
This Thesis are dealing with analysis of political satire change during election periods in 2006 and 2010 in printed media (Právo, Lidové noviny and MF DNES). 1796 items were evaluated. In these media three artist in both ...
Analýza vybraných televizních on-line kanálů a jejich práce se zábavními obsahy
Content analysis of selected on-line television channels and their uses of entertaining content.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kruml, Milan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 27. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master thesis deals with the internet - television media relations, more specifically how selected tv publishers use internet channels to communicate with users. It is based on several previous analysis, which argued ...
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, ...
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, ...
Drogy, volby, média - Nastolování agendy v předvolebním období na příkladu drogové problematiky
Drugs, politics, media - agenda-setting process in pre-electoral period regarding the illicit drug issues
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 26. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce přináší teoretický pohled na nastolování agendy a metodologii jeho výzkumu, na vztah politiky a médií a na mediální obraz drog a jeho determinanty, s cílem vytvořit podklad pro analýzu politického nastolování drogové ...
The thesis describes the theory of agenda-setting together with methodology of agenda-setting research, relationship between politics and the media, and the media picture of drugs and its determinants, with a goal to create ...
The thesis describes the theory of agenda-setting together with methodology of agenda-setting research, relationship between politics and the media, and the media picture of drugs and its determinants, with a goal to create ...
Analýza prezentace televizních seriálů v období jejich zaváděcí kampaně v tištěných médiích
The analysis of czech serials' presentation during their introductory campaign in the prited media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 16. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: "The analysis of czech serials' presentation during their introductory campaign in the prited media" is a title of this diploma thesis. The main aim is to answer the questions "Which characteristics of serials'contents, ...
"Analýza prezentace televizních seriálů v době jejich zaváděcí kampaně v tištěných médií" je téma této bakalářské práce. Hlavním cíle je zodpovězení otázek "Jaké vlastnosti obsahů seriálů, a zda vůbec, zdůrazňují a preferují ...
"Analýza prezentace televizních seriálů v době jejich zaváděcí kampaně v tištěných médií" je téma této bakalářské práce. Hlavním cíle je zodpovězení otázek "Jaké vlastnosti obsahů seriálů, a zda vůbec, zdůrazňují a preferují ...
Komparace obsahu rapových textů v USA a České republice
Comparison of rap lyrics contents in the USA and the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Andrej
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 16. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis deals with a comparison of the content of trap music lyrics in the USA and the Czech Republic. It examines eleven Czech and eleven US songs with the aim of finding out in which topics the lyrics from ...
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním obsahu jedenácti textů trapové hudby z USA a jedenácti textů z České republiky. Cílem práce je zjistit, v jakých tématech se texty z obou zemí liší. V bakalářské práci vycházím z ...
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním obsahu jedenácti textů trapové hudby z USA a jedenácti textů z České republiky. Cílem práce je zjistit, v jakých tématech se texty z obou zemí liší. V bakalářské práci vycházím z ...
Změny programového schématu kanálu ČT 2 po novele zákona o České televizi z roku 2011
Changes to the program schedule of the channel ČT 2 after the amendement to the Czech Television Act of 2011
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 21. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis on the topic Changes in the programming scheme of the ČT 2 channel after the amendment to the Czech Television Act of 2011 examines whether this television channel was commercialized after the law changed ...
Diplomová práce na téma Změny programového schématu kanálu ČT 2 po novele zákona o České televizi z roku 2011 zkoumá, zda došlo ke komercionalizaci tohoto televizního kanálu poté, co byla zákonem změněna pravidla pro ...
Diplomová práce na téma Změny programového schématu kanálu ČT 2 po novele zákona o České televizi z roku 2011 zkoumá, zda došlo ke komercionalizaci tohoto televizního kanálu poté, co byla zákonem změněna pravidla pro ...
"For You Page" na sociální síti TikTok jako sexuální nástěnka pro mladé
"For You Page" on social network TikTok as a sexual bulletin board for young people
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on the social network TikTok and its video content, especially on content with sexual overtones, themes or excessive disclosure. The theoretical part of the thesis deals with the definition of ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť TikTok a její videoobsah, zejména na obsah se sexuálním podtextem, jeho témata či přílišné odhalování. Teoretická část práce se zabývá vymezením sexuálního obsahu, samotných ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť TikTok a její videoobsah, zejména na obsah se sexuálním podtextem, jeho témata či přílišné odhalování. Teoretická část práce se zabývá vymezením sexuálního obsahu, samotných ...
Obsahová analýza fotografií na Timeline facebookové stránky časopisu ELLE
The content analysis of the photos on the Timeline facebook page magazine ELLE
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teplá, Jana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na obsahovou kvantitativní analýzu fotografií na Timeline oficiální facebookové stránky časopisu ELLE za rok 2013. Teoretická část pojednává o reprezentaci reality ve fotografiích a o mýtu ženské ...
The diploma thesis is focused on the quantitative content analysis of photos from Timeline official facebook page of ELLE magazine from 2013. Theoretical part deals with representation of reality in photos and the myth of ...
The diploma thesis is focused on the quantitative content analysis of photos from Timeline official facebook page of ELLE magazine from 2013. Theoretical part deals with representation of reality in photos and the myth of ...
Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016
The development of advertising in the daily newspaper Mladá fronta DNES between the years 2012-2016
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Diplomová práce Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016 analyzuje vývoj a případné proměny inzerce v nejčtenějším seriózním českém deníku Mladá fronta DNES vydavatelství Mafra, a.s. v letech ...
The diploma thesis The development of advertising in the daily newspaper Mladá fronta DNES between the years 2012-2016 analyzes the development and possible changes of advertising in the Czech daily broadsheet Mladá fronta ...
The diploma thesis The development of advertising in the daily newspaper Mladá fronta DNES between the years 2012-2016 analyzes the development and possible changes of advertising in the Czech daily broadsheet Mladá fronta ...