Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 70
Vývoj mediálního obrazu atletických šampionátů v prostředí českého online zpravodajství
The Evolution of the Media Image of Athletics Championships on Czech News Websites
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němcová Tejkalová, Alice
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 29. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis reports on an evolution of the media image of major athletics competitions, concretely of the World Athletics Championships and the European Athletics Championships. Using grounded theory methodology, the thesis ...
Tato magisterská diplomová práce pojednává o vývoji mediálního obrazu vrcholných atletických akcí, konkrétně mistrovství světa a mistrovství Evropy. S využitím metod zakotvené teorie zkoumá, jakým tématům se věnují čeští ...
Tato magisterská diplomová práce pojednává o vývoji mediálního obrazu vrcholných atletických akcí, konkrétně mistrovství světa a mistrovství Evropy. S využitím metod zakotvené teorie zkoumá, jakým tématům se věnují čeští ...
Mediální obraz fotbalu ve zpravodajském servisu ČTK v letech 2000-2010.
Media image of football in the Czech news agency press service in the years 2000-2010
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 31. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je deskripce a analýza současného mediálního obrazu fotbalu vytvářeného Českou tiskovou kanceláří v prvním desetiletí 21. století. Konkrétní vzorek ukazuje změny v objemu, tematickém zaměření a ...
The objective of this thesis is to describe and analyze the current media image of football that was developed in the first decade of the 21st century by the Czech News Agency (CTK). Using particular samples I am aiming ...
The objective of this thesis is to describe and analyze the current media image of football that was developed in the first decade of the 21st century by the Czech News Agency (CTK). Using particular samples I am aiming ...
Projevy a míra vlastenectví a fanouškovství v tištěných denících na příkladu zápasů české a slovenské hokejové reprezentace
Manifestations and rate of patriotism and fanfare in daily newspapers on the example of the czech and the slovak national hockey team
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 04. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis examines whether Czech and Slovak printed national daily newspapers reveal expressions of patriotism and fanfare in ice-hockey news reports. Sports matches between two nations, which once formed one state, have ...
Diplomová práce zkoumá, zda na stránkách českých a slovenských tištěných celostátních deníků dochází v hokejovém zpravodajství k projevům vlastenectví a fanouškovství. Sportovní klání mezi dvěma národy, které dřív patřily ...
Diplomová práce zkoumá, zda na stránkách českých a slovenských tištěných celostátních deníků dochází v hokejovém zpravodajství k projevům vlastenectví a fanouškovství. Sportovní klání mezi dvěma národy, které dřív patřily ...
Vliv agenturních zpráv ČTK na obsah sportovních rubrik deníků MF Dnes a Právo
Effect of agency reporting on the contents of the newspaper sports Právo ang MF Dnes
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 29. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis "The Influence of the ČTK News Agency Content on Sports Sections of Daily MF Dnes and Právo" describes the influence of the Czech news agency ČTK on the sports section of two selected national newspapers - MF ...
Diplomová práce "Vliv agenturních zpráv ČTK na obsah sportovních rubrik deníků MF Dnes a Právo" popisuje vliv české zpravodajské agentury ČTK na sportovní rubriky dvou vybraných celostátních deníků - MF Dnes a Právo. Hlavním ...
Diplomová práce "Vliv agenturních zpráv ČTK na obsah sportovních rubrik deníků MF Dnes a Právo" popisuje vliv české zpravodajské agentury ČTK na sportovní rubriky dvou vybraných celostátních deníků - MF Dnes a Právo. Hlavním ...
Motivace členů platformy participativní žurnalistiky iReportér ve zpravodajství ČT24
The motivation of participatory journalists in czech TV news programme
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moravec, Václav
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 17. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The following Master's thesis is focused on participatory journalism. Participatory journalism has become an interesting and important part of media production since the invention of Web 2.0. In recent years, the concept ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma participativní žurnalistiky, která se po nástupu webu 2.0 stala zajímavou součástí světa médií. Koncept, kdy se "lidé z ulice" zapojují do vysílání profesionálních médií, využívají ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma participativní žurnalistiky, která se po nástupu webu 2.0 stala zajímavou součástí světa médií. Koncept, kdy se "lidé z ulice" zapojují do vysílání profesionálních médií, využívají ...
Španělská tisková agentura EFE
Spanish News Agency EFE
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Jak konzumuje generace Z zpravodajství na sociálních sítích
How the Generation Z Consumes News on Social Media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macková, Veronika
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis aims to examine how the Generation Z receives news from social media in the Czech Republic. Using a qualitative research method, focus groups find out the reasons for this group to use social media as ...
Tato bakalářská práce si dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem přijímá v České republice generace Z zpravodajství ze sociálních sítí. Pomocí kvalitativní výzkumné metody focus groups (skupinové rozhovory) zjišťuje důvody ...
Tato bakalářská práce si dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem přijímá v České republice generace Z zpravodajství ze sociálních sítí. Pomocí kvalitativní výzkumné metody focus groups (skupinové rozhovory) zjišťuje důvody ...
Míra respektování ideálu objektivity ve zpravodajství České televize a CNN Prima News: na příkladu mediálního pokrytí fungování prezidentské kanceláře
The degree of respect for the ideal of objectivity in the news of Czech Television and CNN Prima News: the example of media coverage of the functioning of the president's office
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirků, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 24. 01. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato diplomová práce si klade za cíl vyložit koncept informační předpojatosti a předvést její konkrétní projevy v hlavním večerním zpravodajství ČT24 a CNN Prima News. Podkladový materiál se bude zabývat profilováním ...
This thesis aims to explain the concept of information bias and to demonstrate its concrete manifestations in the main evening newscasts of ČT24 and CNN Prima News. The background material will deal with the profiling of ...
This thesis aims to explain the concept of information bias and to demonstrate its concrete manifestations in the main evening newscasts of ČT24 and CNN Prima News. The background material will deal with the profiling of ...
Trestní řízení ve zpravodajství ČTK
Criminal Proceedings in the news coverage of ČTK
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunečková, Ludmila
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 29. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The Czech News Agency (ČTK) is a media institution that collects, processes and provides its customers with information on domestic and foreign events. It represents an important source of information (not only) for other ...
Zpravodajská agentura ČTK je mediální institucí, která shromažďuje, zpracovává a následně poskytuje svým zákazníkům informace o domácím i zahraničním dění. Představuje tak významný informační zdroj (nejen) pro ostatní ...
Zpravodajská agentura ČTK je mediální institucí, která shromažďuje, zpracovává a následně poskytuje svým zákazníkům informace o domácím i zahraničním dění. Představuje tak významný informační zdroj (nejen) pro ostatní ...
Proměna hlavní zpravodajské relace ČT Události v roce 2012
Changing of the main news programme of czech television "udalosti" in year 2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moravec, Václav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předmětem práce je popsat proměnu, kterou hlavní zpravodajská relace České televize Události prošla po nástupu nového vedení generálního ředitele Petra Dvořáka. Text se bude soustředit na popsání změn z hlediska obsahu i ...
The idea of this thesis is to describe the transformation of Události - the main news programme on Czech TV under leadership of new general manager Petr Dvořák. I will describe the changes of the content and form of Události ...
The idea of this thesis is to describe the transformation of Události - the main news programme on Czech TV under leadership of new general manager Petr Dvořák. I will describe the changes of the content and form of Události ...