Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Sports Communication on Social Media: Analyzing the Facebook Content of Czech Professional Athletes and Audience Reactions
Sportovní komunikace na sociálních sítích: Analýza oficiálních facebookových stránek českých sportovců a reakce fanoušků
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němcová Tejkalová, Alice
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 03. 11. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation is aimed at exploring social media communication of Czech athletes, with a focus on the commercialization of their content. Its purpose is to analyze the subject from the perspective of the athletes who ...
Tato disertační práce se soustředí na zkoumání komunikace českých sportovců prostřednictvím sociálních médií se zaměřením na možnou komercializaci sportu v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat tuto komunikaci ...
Tato disertační práce se soustředí na zkoumání komunikace českých sportovců prostřednictvím sociálních médií se zaměřením na možnou komercializaci sportu v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat tuto komunikaci ...
Síla a efektivita fotožurnalismu v digitální éře
Power and Effectiveness of Photojournalism in the Digital Age
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 18. 11. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation thesis deals with the emotional power and effectiveness of photojournalism in the digital age. It focuses on journalistic photographs in the context of their emotional impact and examines the effects of ...
Disertační práce se zabývá emocionální silou a efektivitou fotožurnalismu v digitálním věku. Věnuje se novinářským fotografiím v kontextu jejich emocionální působivosti a zkoumá dopady emoční odezvy na příjemce médií. V ...
Disertační práce se zabývá emocionální silou a efektivitou fotožurnalismu v digitálním věku. Věnuje se novinářským fotografiím v kontextu jejich emocionální působivosti a zkoumá dopady emoční odezvy na příjemce médií. V ...
Samizdat v post-digitální době: Vliv nového materialismu na proměnu zinové scény a subkulturního kapitálu
Samizdat in the post-digital era
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Turek, Pavel
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 05. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato disertační práce zkoumá roli materiálu v šesti vybraných zinech ze subkulturních, uměleckých a aktivistických kruhů. Práce se zabývá tištěn konceptů alternativních médií, podává stručný přehled teoretických perspektiv ...
This dissertation examines the role of material in six selected zines from subcultural, artistic and activist circles. The work deals with printed micro media with a small reach and is based on the concepts of alternative ...
This dissertation examines the role of material in six selected zines from subcultural, artistic and activist circles. The work deals with printed micro media with a small reach and is based on the concepts of alternative ...
Mediální gramotnost pohledem aktérů mediálního vzdělávání dospělých
Media Literacy as Perceived by Key Agents of the Media Education of Adults
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 11. 03. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the dissertation is media literacy as perceived by key agents of the media education of adults. Media literacy is a term that can be viewed differently and whose content changes over time. For this reason, the ...
Tématem disertační práce je mediální gramotnost z pohledu klíčových aktérů mediálního vzdělávání dospělých. Mediální gramotnost je pojem, na který může být nahlíženo různě a jehož obsah se v čase mění. Z tohoto důvodu je ...
Tématem disertační práce je mediální gramotnost z pohledu klíčových aktérů mediálního vzdělávání dospělých. Mediální gramotnost je pojem, na který může být nahlíženo různě a jehož obsah se v čase mění. Z tohoto důvodu je ...
Brand-lurking Phenomenon on Social Media
Fenomén neviditelných uživatelů sociálních sítí a jejich vztah ke značce
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Supa, Markéta
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 27. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Brand-lurking Phenomenon on Social Media Abstract The key measures to assess consumer-brand engagement on social media have mainly been visible interactions with media content, including 'likes', comments and shares. ...
Fenomén neviditelných uživatelů na sociálních sítích a jejich vztah ke značce Abstrakt Klíčovými metrikami k posouzení zájmu spotřebitele na sociálních sítích byly dosud ve výzkumu používány převážně veřejně viditelné ...
Fenomén neviditelných uživatelů na sociálních sítích a jejich vztah ke značce Abstrakt Klíčovými metrikami k posouzení zájmu spotřebitele na sociálních sítích byly dosud ve výzkumu používány převážně veřejně viditelné ...
Legitimita médií veřejné služby v 21. století: role analýzy publika
The Legitimacy of Public Service Media in the 21st Century: The Role of Audience Analysis
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 03. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The dissertation thesis addresses the current position of European public service media. After many years in the position of naturally monopolistic broadcasters, these media are competing for attention not only with a ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...