Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 108
Využití zeleného marketingu v českém prostředí se zaměřením na komunikaci
Green marketing on the Czech market with special focus on marketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce analyzuje využití zeleného marketingu v českém firemním prostředí. Zelený marketing je dnes opět široce diskutované téma, které proniká do firemní strategie a firemní komunikace, nejčastěji jako konkurenční výhoda ...
This thesis analyses the use of green marketing in the Czech market. Green marketing is once and again a globally discussed topic. The practice is spreading into business strategy and business communication, where it is ...
This thesis analyses the use of green marketing in the Czech market. Green marketing is once and again a globally discussed topic. The practice is spreading into business strategy and business communication, where it is ...
Marketingová komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku
Marketing communication of cultural Institutions in the District of České Budějovice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace kulturních organizací na Českobudějovicku. Věnuje se čtyřem největším kulturním institucím v okrese, které jsou zároveň největšími v kraji ve svých ...
This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of cultural organisations in the district of České Budějovice. It is concerned with the four most significant cultural institutions in the district, which ...
This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of cultural organisations in the district of České Budějovice. It is concerned with the four most significant cultural institutions in the district, which ...
Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations
Communication strategy of a debut film in the context of the Czech film public relations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce "Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations" se zabývá možnostmi komunikačních aktivit českých filmů, s důrazem na public relations a specifickou ...
The purpose of the bachelor diploma thesis entitled "Communication strategy of a debut film in the context of the Czech film public relations" is to examine the possibilities of Czech films' communication activities with ...
The purpose of the bachelor diploma thesis entitled "Communication strategy of a debut film in the context of the Czech film public relations" is to examine the possibilities of Czech films' communication activities with ...
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2006, 2010 a 2016 a jejich vzájemné porovnání
The Analysis of Marketing Communication of the International Film Festival Karlovy Vary in the Year 2006, 2010 and 2016 and Their Comparison
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: akalářská práce se zabývá analýzou propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a to konkrétně v letech 2006, 2010 a 2016 a vzájemným porovnáním daných ročníků úvodu práce autor uvádí důvod výběru právě těchto ...
This bachelor thesis pursues the analysis of the promotion of the Karlovy Vary International Film Festival in the years 2006, 2010 and 2016 and by mutual comparison of marketing communication in the given years. In the ...
This bachelor thesis pursues the analysis of the promotion of the Karlovy Vary International Film Festival in the years 2006, 2010 and 2016 and by mutual comparison of marketing communication in the given years. In the ...
Specifika spolupráce mezi současnou českou alternativní hudební scénou a komerčními subjekty
Specifics of cooperation between the current Czech alternative music scene and commercial entities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V marketingové komunikaci je běžně využívána hudba nebo navazována spolupráce mezi aktéry hudebního průmyslu a komerčními subjekty, které s hudbou přímo nesouvisejí. To je nejobvyklejší u hudby produkované přímo za komerčními ...
It is common in marketing communication to use music or to establish cooperation between subjects of the music industry and commercial entities that are not directly related to music. This is most common for music produced ...
It is common in marketing communication to use music or to establish cooperation between subjects of the music industry and commercial entities that are not directly related to music. This is most common for music produced ...
Esportový team jako nástroj marketingové komunikace
Esports team as a tool of marketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis Esports team as a tool of marketing communication describes the phenomenon of electronic sport and its possible usage as a tool of marketing communication. The goal of the thesis is to describe possibilities ...
Bakalářská práce Esportový tým jako nástroj marketingové komunikace se věnuje fenoménu esportu a jeho možného užití v marketingové komunikaci značek. Práce popisuje možnosti, které mohou komerční značky využít při oslovování ...
Bakalářská práce Esportový tým jako nástroj marketingové komunikace se věnuje fenoménu esportu a jeho možného užití v marketingové komunikaci značek. Práce popisuje možnosti, které mohou komerční značky využít při oslovování ...
Komparace marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021
Comparation of marketing communication and positioning of the company Burger King in Czech republic and USA in the period of 2019-2021
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 22. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis deals with the comparison of the marketing communication of Burger King in the Czech Republic and the USA in the years 2019-2021. The theoretical part of the thesis contains an explanation of basic ...
Tato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový ...
Tato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový ...
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Communication strategy of the company Ambiente in 2012-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis is focused on the description of the communication of the gastronomy company Ambiente restaurant, which includes over twenty different restaurants all over the Czech Republic. The reason I chose Ambiente ...
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente ...
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente ...
Product placement jako prostředek marketingové komunikace: rozdílné pojetí mezi komerčním a veřejnoprávním partnerstvím
Product placement as a means of marketing communication: Different approach between commercial and public service concept
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bezouška, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se věnuje product placementu jako možnému prostředku marketingové komunikace. Stručně popisuje historický vývoj a dále se zaměřuje na teoretické ukotvení v rámci marketingového a komunikačního mixu, typologii ...
Bachelor thesis deals with product placement as a possible means of marketing communication. It is focused on the historical development, theoretical classification in marketing and communication mix, typology of product ...
Bachelor thesis deals with product placement as a possible means of marketing communication. It is focused on the historical development, theoretical classification in marketing and communication mix, typology of product ...