Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 57
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Celebrating the Hussite Triennium as an example of church public communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z ...
This work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and ...
This work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and ...
Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku
The impact of television advertising on children of primary school age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku" zkoumá, jak využití psychologie v reklamě ovlivňuje spotřebitele, kterými jsou děti ve věku 6 až 11 let. V úvodu teoretické části je definován ...
The thesis "The impact of television advertising on children of primary school age" research how usage of psychology in advertising influences customers aged 6 to 11 years. The introduction of theoretical part defines term ...
The thesis "The impact of television advertising on children of primary school age" research how usage of psychology in advertising influences customers aged 6 to 11 years. The introduction of theoretical part defines term ...
Využití zeleného marketingu v českém prostředí se zaměřením na komunikaci
Green marketing on the Czech market with special focus on marketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce analyzuje využití zeleného marketingu v českém firemním prostředí. Zelený marketing je dnes opět široce diskutované téma, které proniká do firemní strategie a firemní komunikace, nejčastěji jako konkurenční výhoda ...
This thesis analyses the use of green marketing in the Czech market. Green marketing is once and again a globally discussed topic. The practice is spreading into business strategy and business communication, where it is ...
This thesis analyses the use of green marketing in the Czech market. Green marketing is once and again a globally discussed topic. The practice is spreading into business strategy and business communication, where it is ...
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Komunikační aktivity hokejového klubu HC Lev Praha v sezoně 2013/2014
Communication activities of HC Lev Praha in the 2013/2014 season
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je představení hlavních komunikačních aktivit hokejového klubu HC LEV Praha v sezoně 2013/2014 a jejich následné kritické zhodnocení. Úvodní kapitoly jsou věnovány charakteristice marketingové komunikace ...
The goal of this thesis is to present and critically evaluate the key communication activities used by HC LEV Praha hockey club in season 2013/2014. The opening chapters are dedicated to marketing communication characteristics ...
The goal of this thesis is to present and critically evaluate the key communication activities used by HC LEV Praha hockey club in season 2013/2014. The opening chapters are dedicated to marketing communication characteristics ...
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Communication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Context
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
Současné marketingově-komunikační aktivity sítě parfumerií Sephora na českém trhu
Contemporary Marketing-Communication Activities of the Perfume Chain Sephora on the Czech Market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je nástin uplatnění marketingové komunikace v segmentu luxusního kosmetického průmyslu s konkrétním zaměřením na síť parfumerií Sephora na českém trhu. Pozornost je přitom věnována především ...
The purpose of this bachelor's thesis is to outline the exercise of marketing communications within the segment of the luxury cosmetics industry, focusing on the perfume chain Sephora in the Czech market. The main attention ...
The purpose of this bachelor's thesis is to outline the exercise of marketing communications within the segment of the luxury cosmetics industry, focusing on the perfume chain Sephora in the Czech market. The main attention ...
Agenda 2014 jako komunikační strategie
Agenda 2014 as a communication strategy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce Agenda 2014 jako komunikační strategie je programový dokument Občanské demokratické strany Agenda 2014, který byl zveřejněn v březnu 2013. Práce se dokumentem zabývá s pohledu politického marketingu. ...
The subject of the bachelor's thesis is a policy document of the Czech Civic Democratic Party, Agenda 2014, published in March 2013. The thesis uses the perspective of political marketing theory to describe the subject. ...
The subject of the bachelor's thesis is a policy document of the Czech Civic Democratic Party, Agenda 2014, published in March 2013. The thesis uses the perspective of political marketing theory to describe the subject. ...
Shockvertising a jeho vývoj v marketingové komunikaci
Shockvertising and its development in marketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Díky internetu, mobilním zařízením a dalším technologickým inovacím mají reklamy ke spotřebitelům čím dál tím snazší cestu. Na druhou stranu právě množství kanálů a příležitostí, při kterých na nás mohou reklamy ...
With the Internet, mobile devices and other technological innovations, advertisements have an easy way to the customers. On the other hand, all these channels and opportunities to communicate make it harder for the ads to ...
With the Internet, mobile devices and other technological innovations, advertisements have an easy way to the customers. On the other hand, all these channels and opportunities to communicate make it harder for the ads to ...
In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
The in-store communication of Sberbank CZ
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jesenský, Daniel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce věnuje vymezení ...
Thesis focuses on the in-store marketing communication of Sberbank CZ, a. s., specifically on multisensory marketing and its usage by the bank. The first theoretical part defines the specific field of services marketing ...
Thesis focuses on the in-store marketing communication of Sberbank CZ, a. s., specifically on multisensory marketing and its usage by the bank. The first theoretical part defines the specific field of services marketing ...