Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Problematika vizuálních obsahů na sociálních sítích: Analýza užití uživatelských filtrů v aplikaci Instagram
The Problems of Visual Content on Social Networks: An Analysis of User Filters Implemented on Instagram
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bibliografický záznam Huněk, F. (2019). Problematika vizuálních obsahů na sociálních sítích. Analýza užití uživatelských filtrů v aplikaci Instagram. Praha, 2019. 123 s. Disertační práce (Ph.D.) Univerzita Karlova, Fakulta ...
Bibliographical Reference Hunek, F. (2019). The problems of visual content on social networks: An analysis of user filters implemented on Instagram. Prague, 2019. p. 123. Dissertation thesis (Ph.D.) Charles University in ...
Bibliographical Reference Hunek, F. (2019). The problems of visual content on social networks: An analysis of user filters implemented on Instagram. Prague, 2019. p. 123. Dissertation thesis (Ph.D.) Charles University in ...
Legitimita médií veřejné služby v 21. století: role analýzy publika
The Legitimacy of Public Service Media in the 21st Century: The Role of Audience Analysis
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 03. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The dissertation thesis addresses the current position of European public service media. After many years in the position of naturally monopolistic broadcasters, these media are competing for attention not only with a ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...
Disertační práce se zabývá aktuálním postavením médií veřejné služby v Evropě. Popisuje situaci, kdy tato média po dlouhých letech v pozici přirozeně monopolních vysílatelů soupeří o pozornost nejen s řadou soukromých ...