Search
Now showing items 1-10 of 860
Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013
The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Shavit, Anna
Date Issued: 2016
Date of defense: 13. 06. 2016
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce "Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013" je představit čtenářům komplexní ...
The main aim of the thesis "The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013" is ...
The main aim of the thesis "The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013" is ...
Kvantitativní výzkum příslušníků generace Z a jejich postojů k módě
Quantitative analysis of generation Z and its opinion of fashion
bachelor thesis (NOT DEFENDED)
Advisor: Koudelková, Petra
Date Issued: 2020
Date of defense: 25. 06. 2020
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract not found
Greenwashing jako trend fast fashion řetězců na českém trhu se zaměřením na H&M a Mango
Greenwashing as a trend of fast fashion industry in the Czech market with a focus on H&M and Mango
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Koudelková, Petra
Date Issued: 2019
Date of defense: 13. 06. 2019
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce představuje teorii a fungování zeleného marketingu a s ním spojený greenwashing, jenž je v posledních letech oblíbeným marketingovým nástrojem. Základní principy greenwashingu aplikuje autorka v oblasti ...
This bachelor thesis explains the theory and principles of functions of green marketing and greenwashing. Both of these marketing tactics are currently popular trends. The author has introduced and applied the fundamentals ...
This bachelor thesis explains the theory and principles of functions of green marketing and greenwashing. Both of these marketing tactics are currently popular trends. The author has introduced and applied the fundamentals ...
Vládní informační kampaň "Proti raketám" v letech 2007 a 2008
Governmental information campaign "Against missiles" between 2007-2008
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Dolanský, Pavel
Date Issued: 2011
Date of defense: 27. 01. 2011
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract not found
Co pro generaci Z představuje pojem ekologické chování
Meaning of the term eco-frinendly behaviour to Generation Z
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Rosenfeldová, Jana
Date Issued: 2022
Date of defense: 16. 06. 2022
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: The topic of ecology and eco-friendly behaviour is very current and often debated, as it is an issue that concerns us all and our future. The main objective of this paper is to find out what does Generation Z perceive as ...
Téma ekologie a ekologického chování je v současné době velmi aktuální a diskutované, neboť jde o problém, který se týká nás všech a naší budoucnosti. Hlavním cílem práce je zjistit, co si generace Z představuje pod pojmem ...
Téma ekologie a ekologického chování je v současné době velmi aktuální a diskutované, neboť jde o problém, který se týká nás všech a naší budoucnosti. Hlavním cílem práce je zjistit, co si generace Z představuje pod pojmem ...
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Celebrating the Hussite Triennium as an example of church public communication
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Orban, Karol
Date Issued: 2015
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z ...
This work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and ...
This work is concerned with church communication in the Czech Republic, focusing on the Czechoslovak Hussite Church. Using case study, it looks at it as the church is organization with its own corporate communication and ...
Marketing NHL v letech 2005-2015
Marketing of NHL in 2005-2015
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Halada, Jan
Date Issued: 2016
Date of defense: 13. 06. 2016
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na marketing Národní hokejové ligy (NHL) v rozmezí let 2005 až 2015. Tato kanadsko-americká soutěž vznikla v roce 1917 a dnes se jedná o nejstarší a nejslavnější hokejovou ligu na světě. Cílem ...
This thesis is focused on marketing of the National Hockey League (NHL) from 2005 to 2015. The NHL, having been founded in 1917, is the oldest and most famous ice hockey competition in the world. The aim of the study is ...
This thesis is focused on marketing of the National Hockey League (NHL) from 2005 to 2015. The NHL, having been founded in 1917, is the oldest and most famous ice hockey competition in the world. The aim of the study is ...
Současná vyjadřovací a jazyková praxe v oblasti marketingu z perspektivy marketingových specialistů
Present day-communication and language practise in the field of marketing from the prespective of marketing specialists
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Klabíková Rábová, Tereza
Date Issued: 2018
Date of defense: 14. 06. 2018
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: The aim of the bachelor thesis is to outline an overview of language and language specifics which are used mainly by experts in the branch of marketing communication and PR as the part of a professional discourse. It ...
Bakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního ...
Bakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního ...
Převzetí Austrien Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie
The Takeover of Austrian Arlines by Lufthansa as a Springboard for the Change of Marketing Strategy
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Dolanská, Nora
Date Issued: 2012
Date of defense: 18. 06. 2012
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce "Převzetí Austrian Airlines společností Lufthansa jako odrazový můstek pro změnu marketingové strategie" mapuje problematiku současného marketingu aerolinií a trendů letecké dopravy v rámci cestovního ...
The bachelor thesis "The Takeover of Austrian Airlines by Lufthansa as a Springboard for the Change of Marketing Strategy" maps issues of a current airline marketing and trends of air transportation within the framework ...
The bachelor thesis "The Takeover of Austrian Airlines by Lufthansa as a Springboard for the Change of Marketing Strategy" maps issues of a current airline marketing and trends of air transportation within the framework ...
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Olfactory marketing - the usage of natural and artificially spread aroma in retail stores selling natural cosmetics
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Jesenský, Daniel
Date Issued: 2018
Date of defense: 13. 06. 2018
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ...
Bakalářská práce s názvem "Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aroma v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky" se zabývá využitím olfaktorického marketingu v in-store oblasti, a jeho vlivem ...
Bakalářská práce s názvem "Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aroma v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky" se zabývá využitím olfaktorického marketingu v in-store oblasti, a jeho vlivem ...