Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Communication strategies of musicals played in the Divadlo Broadway stressed on the example of the musical Kleopatra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
Užití dvojsmyslu v sexistické reklamě na materiálech ze soutěže Sexistické prasátečko
Use of lingustic ambiguity in sexist advertising demonstrated on works from the competition Sexistické prasátečko
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o dvojsmyslech v sexistické reklamě. Sexistická reklama využívá mnohých výrazových prostředků a jazykových jevů, ale dvojsmysl je jeden z nejoblíbenějších. Cílem práce je analyzovat jednotlivé ...
This bachelor thesis deals with double entendre in sexist advertising. Sexist advertising uses many vehicles of expression and linguistic phenomena but double entendre seems to be one of the most favourite ones. This thesis ...
This bachelor thesis deals with double entendre in sexist advertising. Sexist advertising uses many vehicles of expression and linguistic phenomena but double entendre seems to be one of the most favourite ones. This thesis ...
Komunikační aktivity sportovního klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014
Communication of FC Dukla Prague in 2011-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce analyzuje komunikační aktivity fotbalového klubu FK Dukla Praha v letech 2011-2014. Důvodem takto vymezeného období je vstup klubu do první ligy (2011) a začátek sběru dat pro vyhodnocení (2014). Analýza staví na ...
The paper analyzes the communication activities of the football club FK Dukla Praha in years 2011-2014. The reason for this limited period is the entrance of the club in the Premier League (2011) and the beginning of the ...
The paper analyzes the communication activities of the football club FK Dukla Praha in years 2011-2014. The reason for this limited period is the entrance of the club in the Premier League (2011) and the beginning of the ...