Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Marketing virtuální reality: Případová studie firmy Oculus VR
Marketing of virtual reality: Case study of Oculus VR
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis deals with the use of marketing communication for virtual reality devices from Oculus VR, which includes the Oculus Rift, Samsung Gear VR and Oculus Go. Main attention is drawn towards the Oculus Rift, which ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti Oculus VR, která uvedla na trh Oculus Rift, první komerční zařízení pro zobrazování virtuální reality v plně 3D prostředí. Text se soustřeďuje na ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti Oculus VR, která uvedla na trh Oculus Rift, první komerční zařízení pro zobrazování virtuální reality v plně 3D prostředí. Text se soustřeďuje na ...
Veganství jako fenomén z pohledu marketingové komunikace
Veganism as a phenomenon in the perspective of marketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se snaží zkoumat vztah mezi neveganskými spotřebiteli a společnostmi, které zahrnují ve svém portfoliu veganské produkty, dále se zabývá nejčastějšími motivátory, které vedou neveganské spotřebitele ...
This bachelor thesis is trying to look into the relation between non-vegan consumers and companies, which have the vegan products in their portfolios. A next thing mentioned in this work is the most common used motivators ...
This bachelor thesis is trying to look into the relation between non-vegan consumers and companies, which have the vegan products in their portfolios. A next thing mentioned in this work is the most common used motivators ...
Pragmalingvistická analýza teleshoppingu produktů z oblasti kosmetiky a fitness
The Pragmalinguistic Analysis of Teleshopping of Products From the Area of Cosmetics and Fitness
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis is focused on the means of communication which are used by teleshopping to appeal to the viewers as the paper aims to discover whether teleshopping attempts to manipulate them. The theoretical part ...
Bakalářská práce se zabývá komunikačními prostředky, které teleshopping užívá k oslovení diváků, a za cíl si klade zjistit, zda se jimi snaží manipulovat. V teoretické části se věnuje přiblížení teleshoppingu, jeho zařazení ...
Bakalářská práce se zabývá komunikačními prostředky, které teleshopping užívá k oslovení diváků, a za cíl si klade zjistit, zda se jimi snaží manipulovat. V teoretické části se věnuje přiblížení teleshoppingu, jeho zařazení ...