Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Celebrity Marketing of Nike, Adidas and Puma in 2014-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maxa, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: My bachelor thesis describes the concept of celebrity marketing, which is a tactic featuring well-known personalities to offer an endorsement of a product. I will look into the concept of celebrity marketing and describe ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Online komunikace Evropského parlamentu a Evropské komise v letech 2014-2017
Online Communication of European Parliament and European Commision in 2014-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Evropského parlamentu a Evropské komise v letech 2014-2017. V jejím rámci je přiblíženo fungování dvou Evropských orgánů a jejich přístup k online komunikaci, možnosti ...
This bachelor thesis is focused on online communication of the European Parliament and the European Commission in 2014-2017. To provide essential information about this topic, there is a description of these two Europeans ...
This bachelor thesis is focused on online communication of the European Parliament and the European Commission in 2014-2017. To provide essential information about this topic, there is a description of these two Europeans ...
Komunikace hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2012-2016
Communication of music festival Colours of Ostrava v letech 2012-2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 01. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen