Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Analýza komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Analysis of the communication activities of the spa Ostrožská Nová Ves
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanská, Nora
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis analyzes communication activities of the Spa Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves in years 2010 - 2012. During this period, the communication activities and communication strategy of the spa were changed. The thesis ...
Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je ...
Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je ...
Trendy v marketingu počítačových her
Trends in marketing of computer games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o marketingu počítačových her se zaměřením na marketingovou komunikaci. V současné době je herní trh přesycen a společnosti hledají cesty, jak vyniknout a zaujmout veřejnost. Práce se ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 23. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh" se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
Marketingová komunikace restauračních zařízení na malém městě
Marketing communication of Restaurants in a Small City
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V České republice není jednoduché podnikat v gastronomii. Restaurace jsou zatížené byrokracií jako je např. elektronická evidence tržeb či protikuřácký zákon. Musí prakticky denně řešit nedostatek personálu a zároveň je ...
Running a restaurant in the Czech Republic is not simple. There are many issues regarding gastronomy industry like too much bureaucracy or lack of skilled staff. The Czech Republic is also one of the most competitive ...
Running a restaurant in the Czech Republic is not simple. There are many issues regarding gastronomy industry like too much bureaucracy or lack of skilled staff. The Czech Republic is also one of the most competitive ...
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010
Marketing Communication of the National Museum in Prague in the year 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010" pojednává o komunikačních aktivitách Národního muzea v Praze v průběhu celého roku 2010. Zaměřuje se na široké spektrum komunikačních kanálů a ...
This Diploma Thesis "Marketing Communication of the National Museum in Prague in the Year 2010" deals with communication activities of the National Museum in Prague during the whole year 2010. It focuses on a wide range ...
This Diploma Thesis "Marketing Communication of the National Museum in Prague in the Year 2010" deals with communication activities of the National Museum in Prague during the whole year 2010. It focuses on a wide range ...
Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011
Analysis of Communication Activities of International Festival Prague Proms in the Year 2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna ...
2 Abstract The bachelor thesis "Analysis of Communication Activities of International Music Festival Prague Proms in the Year 2011" deals with marketing communication of International Music Festival Prague Proms, which was ...
2 Abstract The bachelor thesis "Analysis of Communication Activities of International Music Festival Prague Proms in the Year 2011" deals with marketing communication of International Music Festival Prague Proms, which was ...