Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Trendy v marketingu počítačových her
Trends in marketing of computer games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o marketingu počítačových her se zaměřením na marketingovou komunikaci. V současné době je herní trh přesycen a společnosti hledají cesty, jak vyniknout a zaujmout veřejnost. Práce se ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a ...
The Bachelor thesis "The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand" Zara the position of one the fast fashion market's leaders. highlights the analysis of Zara's marketing communication ...
The Bachelor thesis "The Marketing Communication Analysis of Zara Fashion Brand" Zara the position of one the fast fashion market's leaders. highlights the analysis of Zara's marketing communication ...
DLC jako marketingový nástroj v herním průmyslu
DLC as a Marketing Tool in the Video Game Industry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švelch, Jaroslav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se věnuje fenoménu DLC v kontextu marketingové komunikace. DLC neboli downloadable content, tedy stahovatelný obsah rozšiřující základní hry, je jedním z poměrně nových jevů v herním průmyslu a jeho role je stále ...
This thesis deals with the phenomenon of DLC in the context of marketing communication. DLC or downloadable content expanding the basic game, is a relatively new concept in the video game industry and its role is increasingly ...
This thesis deals with the phenomenon of DLC in the context of marketing communication. DLC or downloadable content expanding the basic game, is a relatively new concept in the video game industry and its role is increasingly ...