Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Communication strategies of musicals played in the Divadlo Broadway stressed on the example of the musical Kleopatra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
The Marketing Strategies of Apple Inc and Their Change After 2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...
Možnosti využití čichu v marketingové komunikaci
The Use of Scent in Marketing Communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá využitím čichu jako smyslu pro účely marketingové komunikace. V teoretické části jsem v ní zmapoval fungování čichu na biologické úrovni. První část se tak zabývá především funkcemi čichu pro člověka ...
This bachelor thesis study sense of smell as mean to enhance marketing communication. In theoretical part of the thesis I focused on function of smell on biological level. I paid extraordinary attention to the brain and ...
This bachelor thesis study sense of smell as mean to enhance marketing communication. In theoretical part of the thesis I focused on function of smell on biological level. I paid extraordinary attention to the brain and ...
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice
The communication Strategy of Nonprofit Organization Movember Foundation in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice představuje mezinárodní neziskovou organizaci, jež se zaměřuje na zdraví mužů. Úvodní část práce se zaměřuje na historii ...
The bachelor thesis Communication Strategy of Nonprofit Organization Movember Foundation in the Czech Republic presents international nonprofit organization which focuses on men's health. The first part of thesis focuses ...
The bachelor thesis Communication Strategy of Nonprofit Organization Movember Foundation in the Czech Republic presents international nonprofit organization which focuses on men's health. The first part of thesis focuses ...