Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Komunikační strategie restaurace Kuchyň v období jejího uvedení na trh a její komunikační nastavení do budoucna
Evaluation of communication strategy of Kuchyň restaurant during the opening and the tone of communication for the future
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na popis a analýzu komunikační strategie restaurace Kuchyň v době uvedení na trh prováděné marketingovým oddělením Ambiente. Téma práce jsem si zvolil v době, kdy komunikační strategie právě ...
The bachelor thesis focuses on the description and analysis of communication strategy of the restaurant Kuchyň at the time of entering the market made by the marketing department of Ambiente. I chose the topic of the thesis ...
The bachelor thesis focuses on the description and analysis of communication strategy of the restaurant Kuchyň at the time of entering the market made by the marketing department of Ambiente. I chose the topic of the thesis ...
Marketingová komunikace restauračních zařízení na malém městě
Marketing communication of Restaurants in a Small City
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V České republice není jednoduché podnikat v gastronomii. Restaurace jsou zatížené byrokracií jako je např. elektronická evidence tržeb či protikuřácký zákon. Musí prakticky denně řešit nedostatek personálu a zároveň je ...
Running a restaurant in the Czech Republic is not simple. There are many issues regarding gastronomy industry like too much bureaucracy or lack of skilled staff. The Czech Republic is also one of the most competitive ...
Running a restaurant in the Czech Republic is not simple. There are many issues regarding gastronomy industry like too much bureaucracy or lack of skilled staff. The Czech Republic is also one of the most competitive ...
Analýza marketingové komunikace festivalu Žižkovská noc 2018
The Analysis of Marketing Communication of the Žižkovská noc festival 2018
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bezouška, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá marketingem hudebních festivalů. Za cíl si klade zjistit, jaké komunikační nástroje využívají organizátoři festivalu Žižkovská Noc a jak na ně nahlíží jeho cílové publikum. Pro tyto účely používá nástrojů ...
This bachelor's thesis aims to analyse the communication tools used by the organisers of Žižkovská Noc 2018 festival and how these are perceived by the target audience. The thesis provides theoretical base of marketing and ...
This bachelor's thesis aims to analyse the communication tools used by the organisers of Žižkovská Noc 2018 festival and how these are perceived by the target audience. The thesis provides theoretical base of marketing and ...
Podoba a funkce otázky v marketingové komunikaci
The form and function of questions in marketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá "otázkou otázky" v marketingové komunikaci. Je věnována různým formám otázek a následně pojednává i o jejich funkcích. Na začátku jsou popsány základní pojmy a principy pragmatiky. Dále je ...
This bachelor thesis deals with the "question of question" in marketing communication. It is devoted to various forms of questions and then discusses their functions. At the beginning, the basic concepts and principles of ...
This bachelor thesis deals with the "question of question" in marketing communication. It is devoted to various forms of questions and then discusses their functions. At the beginning, the basic concepts and principles of ...