Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 257
Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010
Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010 se zabývá aktivitami politických stran na internetových sociálních sítích Facebook, YouTube a Twitter. Sleduje také činnost některých občanských ...
Diploma thesis Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010 covers activities of political parties on internet social networks such as Facebook, YouTube and Twitter. The thesis also covers some civic ...
Diploma thesis Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010 covers activities of political parties on internet social networks such as Facebook, YouTube and Twitter. The thesis also covers some civic ...
Vládní cenzura nových médií v Erdoganově Turecku
Government censorship of new media in Erdogan's Turkey
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moravec, Václav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 2 Anotace (Abstrakt) Bakalářská práce "Vládní cenzura nových médií v Erdoğanově Turecku" zkoumá povahu nových médií v Turecku v letech 2014 - 2016. Klade si otázku, nakolik jsou tato média v této zemi svobodná a jak je ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled "Government censorship of new media in Erdoğan's Turkey" researches the nature of new media landscape in Turkey between 2014 and 2016. It tries to answer the question whether the ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled "Government censorship of new media in Erdoğan's Turkey" researches the nature of new media landscape in Turkey between 2014 and 2016. It tries to answer the question whether the ...
Genderové stereotypy v komunikaci obchodních řetězců na síti Facebook
Gender stereotypes in communication of retail chains on Facebook network
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Genderové stereotypy v komunikaci obchodních řetězců na síti Facebook" se věnuje tématu genderové stereotypizace v prostředí sítě Facebook. V teoretické části práce jsou postupně rozebrány teoretické ...
The thesis "Gender stereotypes in the communication of retail chains on Facebook" deals with the topic of gender stereotyping in the Facebook network. In the theoretical part of the thesis, the theoretical foundations are ...
The thesis "Gender stereotypes in the communication of retail chains on Facebook" deals with the topic of gender stereotyping in the Facebook network. In the theoretical part of the thesis, the theoretical foundations are ...
Virální marketing a jeho využití na českém internetu-virální kampaň DIRECT pojišťovny (2008)
Viral marketing and its usage on Czech internet - DIRECT viral campaign (2008)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Koncertní fotografie a fotografie hudby v komunikaci českých kapel na sociálních sítích
Concert photography and photography of music in a communication of Czech bands on social media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá využitím koncertních a hudebních fotografií k sebeprezentaci českých kapel na čím dál tím populárnější sociální síti Instagram. Práce se tak věnuje třem oblíbeným oblastem, kterými jsou fotografie a ...
This thesis concentrates on concert and music photography and the ability of Czech bands to apply these photographs into their communication on Instagram. Thus, the thesis focuses on three major topics of growing popularity, ...
This thesis concentrates on concert and music photography and the ability of Czech bands to apply these photographs into their communication on Instagram. Thus, the thesis focuses on three major topics of growing popularity, ...
Vizuální prezentace prezidentských kandidátů na Facebooku
Visual presentation of presidential candidates on Facebook
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 28. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Vizuální prezentace prezidentských kandidátů na Facebooku" předkládá obrazovou analýzu kandidátů na prezidentský post na sociální síti v době před a v průběhu prezidentských voleb v lednu roku 2013. ...
This master thesis "Visual presentation of presidential candidates on Facebook" provides an image analysis of presidential candidates on social network in the period before and during the election in 2013. The theoretical ...
This master thesis "Visual presentation of presidential candidates on Facebook" provides an image analysis of presidential candidates on social network in the period before and during the election in 2013. The theoretical ...
Analýza vybraných televizních on-line kanálů a jejich práce se zábavními obsahy
Content analysis of selected on-line television channels and their uses of entertaining content.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kruml, Milan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 27. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master thesis deals with the internet - television media relations, more specifically how selected tv publishers use internet channels to communicate with users. It is based on several previous analysis, which argued ...
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, ...
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, ...
Algoritmy sociálních sítí v české mediální gramotnosti
Social media algorithms in Czech media literacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 22. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Transition from mass media to new media is closely tied to a number of societal and technological changes. Global social media platforms are dominating both consumption and production of media content and doing so they ...
Přechod z masových na síťová média s sebou nese řadu významných společenských a technologických změn. Globální platformy sociálních sítí, které dominují konzumaci a produkci mediálního obsahu, ke své funkci využívají řadu ...
Přechod z masových na síťová média s sebou nese řadu významných společenských a technologických změn. Globální platformy sociálních sítí, které dominují konzumaci a produkci mediálního obsahu, ke své funkci využívají řadu ...
České sportovní televizní stanice na sociálních sítích: komparace soukromého a veřejnoprávního kanálu
Czech sports television stations on social networks: comparison of private and public service channel
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Turková, Kateřina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the thesis is a comparison of Czech public and commercial sports television in the presentation on social networks. The thesis aims to map the current state of social network management of domestic sports ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Marketing Communication within the Czech eSports Scene
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with the phenomenon of electronic sports in the Czech Republic and examines how the participants of the Czech esports scene use marketing and communication tools. The theoreticalpartdefinesthe term ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...