Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Ediční profil a marketingové aktivity Nakladatelství Kniha Zlín
Edition profile and marketing activities of Kniha Zlín publishing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 21. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In my work I focused on small and relatively young publisher Kniha Zlín. The purpose is to provide basic information about Czech book market, history of this publisher and point on the progress of its rather specific edition ...
Ve své práci jsem se komplexně zaměřila na malé a relativně mladé nakladatelství Kniha Zlín. Cílem je poskytnout základní údaje o českém knižním trhu, zmapovat historii nakladatelství, s tím související vývoj jejich poměrně ...
Ve své práci jsem se komplexně zaměřila na malé a relativně mladé nakladatelství Kniha Zlín. Cílem je poskytnout základní údaje o českém knižním trhu, zmapovat historii nakladatelství, s tím související vývoj jejich poměrně ...
Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Communication Activities of the Publishing Company Kniha Zlín in 2011-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of the thesis named Communication Activities of the Publishing House Kniha Zlín in 2011-2012 is to deal with the marketing communication of the modern publishing house in Zlín. The publishing company wishes to ...
Cílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, ...
Cílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, ...