Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Marketingová komunikace velkých sítí čerpacích stanic působících na českém trhu
Marketing communication of Benzina, Shell and OMV between 2012 and 2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem bakalářské práce Marketingová komunikace velkých sítí čerpacích stanic působících na českém trhu je popsat situaci prodeje pohonných hmot v českém prostředí, obvyklé marketingové aktivity čerpadlářských sítí a nákupní ...
The aim of my bachelor thesis called Marketing communication of the biggest petrol station chains at czech market is to describe situation on the market with fuel, marketing activities of biggest petrol chains and consumers ...
The aim of my bachelor thesis called Marketing communication of the biggest petrol station chains at czech market is to describe situation on the market with fuel, marketing activities of biggest petrol chains and consumers ...