Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Srovnávací studie marketingové komunikace Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia film Olomouc v roce 2012
Comparative Study of Jihlava International Documentary Film Festival and Academia Film Olomouc Marketing Communications in the Year 2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bezouška, Martin
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of this thesis is to describe the phenomenon of documentary film festival marketing communications in domestic environment. It does so by synthesis of knowledge from several theoretic marketing fields with practical ...
Cílem této práce je postihnout fenomén marketingové komunikace festivalu dokumentárního filmu v domácím prostředí. Činí tak syntézou poznatků z teoretických oblastí marketingu s praktickými rozbory případových studií ...
Cílem této práce je postihnout fenomén marketingové komunikace festivalu dokumentárního filmu v domácím prostředí. Činí tak syntézou poznatků z teoretických oblastí marketingu s praktickými rozbory případových studií ...