Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015
Scouting in Czech Republic: brand perception research in 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce s názvem Výzkum vnímání značky skauting v České republice v roce 2015 si klade za cíl shromáždit dostupné údaje o skautské organizaci Junák, o nástrojích řízení značky této organizace, a především o vnímání téže ...
The thesis Brand perception research on scouting in Czech Republic in 2015 aims to gather all available information about Czech scout organization Junák - český skaut, about the brand management instruments used by this ...
The thesis Brand perception research on scouting in Czech Republic in 2015 aims to gather all available information about Czech scout organization Junák - český skaut, about the brand management instruments used by this ...