Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
The rebranding of Kofola and the analysis of its communication strategy in the years 2001-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...