• Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 

      Škaldová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 14. 6. 2018
      Title Analysis of Marketing and PR activities of Lidl Czech Republic in years 2017-2018 Annotation The aim of the bachelor thesis "Analysis of marketing and PR activities of Lidl Czech republic in years 2017-2018" is to ...
    • Sémiotická analýza televizní komunikace značky Air Bank v roce 2017 

      Janouch, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      This bachelor thesis, based on semiotic analysis, analyses audivisual commercials. It consists of two parts, a theoretical and a practical one. The theoretical part desribes semiotics as science, examines its history, ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV