• Analýza Image značky Land Rover ve Spojeném království v letech 2011-2014 

      Mühlheim, Pavel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 10. 9. 2014
      Tato bakalářská práce se věnuje analýze image značky Land Rover na domácím trhu ve Spojeném Království, a to v letech 2011 až 2014. Práce staví na teoretických základech Strategického Marketingu a Brand Managementu, konkrétně ...
    • Communication of corporate foundations in the Czech Republic 

      Ortová, Nina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
      Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstract The thesis deals with the issues and evaluation of use of marketing communication in ...
    • Český trh cereálií: marketingové aktivity české společnosti Emco ve srovnání s aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé 

      Jarošincová, Jitka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 26. 1. 2012
      Cílem této bakalářské práce je poodhalit konkurenční boj české společnosti Emco a mezinárodní potravinářské velmoci Nestlé v oblasti snídaňových cereálií na našem trhu. Emco zaujímá na českém trhu cereálií pozici tzv. ...
    • Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010 

      Grundmanová, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      (abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných ...
    • Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014 

      Štefek, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Předmětem bakalářské práce Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, která je v České republice známá především jako prodejce kávy. V poslední době se ...
    • Marketingová komunikace neziskové organizace Amnesty Inernational ČR v roce 2013 

      Tajzlerová, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 15. 6. 2015
      Bakalářská diplomová práce Marketingová komunikace neziskové organizace Amnesty International ČR v roce 2013 pojednává o marketingové činnosti české pobočky globálního hnutí v daném roce. Práce představuje organizaci v ...
    • Marketingová komunikace značka Mattoni v roce 2008 

      Fuková, Ladislava (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2009)
      Date of defense: 15. 6. 2009
    • Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010-2011 

      Veselská, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Bakalářská práce "Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010 - 2011" popisuje marketingovou komunikaci značky Brit, vyrábějící prémiová krmiva Brit Premium a superprémiová krmiva Brit Care pro psy a kočky, na českém ...
    • Relaunch značky Eta v roce 2008 

      Sochneva, Anastasia (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 27. 1. 2011
    • Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008 

      Kubištová, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 14. 6. 2010
      Bakalářská práce "Srovnávací studie náborových kampaní Policie ČR a Armády ČR v roce 2008" se zabývá rozborem a vzájemným srovnáním dvou vládních kampaní, které byly reakcí na tehdejší nepříznivou personální situaci v obou ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV