• Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky 

      Kotara, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce "Aktuální trendy v řízení se zákazníky" se zabývá, jak již samotný název napovídá, problematikou řízení vztahů se zákazníky (tj. CRM - customer relationship management), a to s důrazem na faktory, ...
    • Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci 

      Šteflová, Aneta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Bakalářská práce "Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci" se zabývá deskripcí nákupních impulzů v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingových komunikačních nástrojích umisťovaných v ...
    • In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013 

      Jordán, Libor (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
      v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store ...
    • In-store marketingová komunikace iSmoke.cz 

      Kopáček, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 20. 6. 2017
      Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné ...
    • In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany 

      Šolcová, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 14. 6. 2016
      Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce ...
    • In-store marketingová komunikace Sberbank CZ 

      Pánek, Tomáš (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 16. 6. 2015
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce věnuje vymezení ...
    • In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert 

      Papoušková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
    • Jak moderní technologie proměňují retail a interakci se zákazníkem 

      Korb, Kryštof (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 5. 2. 2019
      The thesis deals with the influence of digital technology on retail in relation to the customer: how it affects their communication and interaction with the retailer or the whole shopping journey. First, history of retail ...
    • Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple 

      Lišková, Iva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 16. 6. 2014
      Bakalářská práce "Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple" se zabývá možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingové ...
    • Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky 

      Plachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 13. 6. 2018
      The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ...
    • Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí 

      Altalová, Kristina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)
      Date of defense: 16. 6. 2015
      Bakalářská práce "Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a v zahraničí" se zabývá využitím nových technologií, jako je technologie iBeacon, LCD monitory, mobilní technologie a ...
    • Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje 

      Indrová, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)
      Date of defense: 12. 6. 2019
      Tato bakalářská práce se věnuje využití gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje. Gamifikace, tedy fenomén aplikace herních principů v neherním prostředí, je v současné době jeden z nejrychleji rostoucích trendů ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV