• Mediální obraz zahraničních destinací v médiích a jeho vliv na výjezdový cestovní ruch občanu ČR v letech 2012 -2015 

      Kozlová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)
      Date of defense: 19. 6. 2017
      Práce se věnuje vývoji mediálního obrazu vybraných zemí a jeho vlivu na výjezdový cestovní ruch občanů České republiky v letech 2012 až 2015. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena kvantitativní obsahová analýza online ...
    • Muzejní marketing: Národní galerie v Praze v letech 2012-2014 

      Pajgrtová, Anežka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)
      Date of defense: 13. 6. 2016
      Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingových postupů a nástrojů do muzejního prostředí s výtvarným uměním. Předmětem zkoumání této práce je Národní galerie v Praze - významná umělecká instituce, která má ambice ...
    • Průsečíky literárního žurnalismu: USA a Francie 

      Soukeníková, Eva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)
      Date of defense: 26. 6. 2018
      Literary journalism is a specific journalism genre which utilizes literary narration. A movement around Tom Wolfe, Truman Capote and other authors was formed in the USA in 1960s. This diploma thesis presents core streams ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV