• Analýza komunikačních aktivit Léčebných lázní Jáchymov 

      Hessová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Analýza komunikačních aktivit Léčebných lázní Jáchymov Markéta Hessová Abstrakt Tématem této bakalářské práce je Analýza komunikačních aktivit Léčebných lázní Jáchymov (LLJ). Autorka si zvolila za cíl práce zhodnotit ...
    • Analýza komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves 

      Frantová, Nikol (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je ...
    • Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl 

      Hronová, Veronika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Předmětem bakalářské práce Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl je analýza a deskripce komunikačních aktivit města Litomyšl. Práce se rovněž zabývá komunikačními aktivitami jiných subjektů zapojených ...
    • Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency se zaměřením na rozšiřování produktového portfolia 

      Bílková, Tereza (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat komunikační aktivity firmy STUDENT AGENCY, s. r. o., popsat její silné a slabé stránky, představit firmu, a zhodnotit komunikační mix, který používá k propagaci svých produktů a ...
    • Analýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské Jaro 2009 

      Kyncl, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2010)
      Date of defense: 15. 6. 2010
      Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro 2009" pojednává o způsobu, jakým jsou využívány obecné marketingové principy v kulturní sféře. Snaží se postihnout hlavní ...
    • Časopisy cestovního ruchu na českém mediálním trhu - komparativní analýza titulů COT business a National Geographic 

      Juránková, Simona (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 25. 6. 2013
      Cestovatelská periodika jsou jedním z prostředků, jak se mohou čtenáři - potenciální turisté dozvědět o určité destinaci, případně být motivováni k navštívení prezentované země. Tato diplomová práce popisuje vznik, proměny ...
    • Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna 

      Růžičková, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 19. 6. 2012
      Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna" popisuje a analyzuje marketingové nástroje a aktivity cestovních kanceláří Trip a Kudrna. Cílem je komparace marketingové komunikace obou subjektů. ...
    • Komunikace filmového turismu hlavního města Prahy 2000-2013 

      Syslová, Kateřina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Cílem mé práce bylo představit filmovou tvorbu jako možný zdroj motivace pro příjezdový cestovní ruch hlavního města Prahy. Práce se věnuje zahraničnímu filmovému turismu v hlavním městě a jeho vývoji v letech 2000 - 2013. ...
    • Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011 

      Baláž, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 29. 1. 2013
      Bakalářská práce na téma Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011 analyzuje komunikační aktivity vyvíjené statutárním městem Hradcem Králové zejména v oblasti cestovního ruchu. Rozlišuje přitom komunikaci v České ...
    • Komunikace města Mikulov v letech 2012-2013 

      Pláničková, Karolína (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mikulov v letech 2012 - 2013 je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Mikulov v oblasti cestovního ruchu. Práce analyzuje aktivity města v rámci komunikačního ...
    • Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010 

      Masarčíková, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 21. 6. 2011
      Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010 je analýza komunikačních aktivit statutárního města Mladé Boleslavi a to jak ve vztahu k obyvatelům, tedy v rámci města, tak ve ...
    • Komunikační aktivity agentury Czech Tourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu 

      Skalník, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Bakalářská práce "Komunikační aktivity agentury CzechTourism na zvýšení příjezdového cestovního ruchu" pojednává o současné situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice a propagaci této destinace v zahraničí za ...
    • Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti 

      Miketová, Daniela (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 21. 6. 2011
      MIKETOVÁ, Daniela. Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR, 2011. 60 s. Vedoucí diplomové práce: PhDr. ...
    • Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 

      Vosátková, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 18. 6. 2013
      Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje ...
    • Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011 

      Kolevová, Iva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Bakalářská práce Komunikační aktivity Prague Food Festivalu pro ročník 2011 obsahuje úvod do zážitkového cestovního ruchu s vymezením kulinářského turismu jako součásti cestovního ruchu spojeného s jídlem, jež pod zážitkový ...
    • Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze v období červen 2010 - květen 2011 

      Kabelková, Zuzana (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 20. 6. 2011
      Bakalářská práce Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze za období červen 2010 - květen 2011 představuje kulturní neziskovou organizaci a její činnosti, popisuje stručně historii, východiska fungování a ...
    • Komunikační aktivity společnosti Berliner Stadtreinigung v letech 2010-2011: případová studie s ohledem na vnímání značky Pražské služby 

      Kotvová, Lenka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)
      Date of defense: 17. 6. 2014
      Práce se zabývá případovou studií popelářské společnosti Berliner Stadtreinigung, jejíž unikátní komunikační kampaň přepsala novodobé dějiny německé marketingové komunikace. V první kapitole práce popisuje charakteristické ...
    • Kulturní komunikace města Písek v letech 2011-2012 

      Hesounová, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2013)
      Date of defense: 19. 6. 2013
      Bakalářská práce "Kulturní komunikace města Písek v letech 2010 - 2011" pojednává o Písku jako o subjektu na trhu a zároveň probíhá analýza použitých marketingových aktivit, které město využilo ke své prezentace v období ...
    • Marketing regionu jižní Čechy v oblasti cestovního ruchu v letech 2009-2010 

      Pavličíková, Helena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2011)
      Date of defense: 21. 6. 2011
    • Marketingová komunikace města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropské hlavní město kultury 2015 

      Vysloužilová, Kristýna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)
      Date of defense: 18. 6. 2012
      Předmětem bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit města Plzně v souvislosti s kandidaturou na titul Evropského hlavního města kultury pro rok 2015. Podstatnou součástí je přiblížení problematiky place marketingu, ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV