xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    případová studie (13)
    case study (11)
    inclusive education (2)
    inkluzivní vzdělávání (2)
    kvalitativní výzkum (2)
    obsahová analýza dokumentů (2)
    pre-primary education (2)
    primary education (2)
    předškolní vzdělávání (2)
    qualitative research (2)
    vývojové trendy (2)
    a teacher in the role of mentor (1)
    action research (1)
    akční výzkum (1)
    analysis of educational programs (1)
    analýza vzdělávacích programů (1)
    art-philetics (1)
    artefiletika (1)
    autonomní učení (1)
    autonomous learning (1)
    conditions for inclusive education (1)
    constructivist pedagogy (1)
    content analysis (1)
    content analysis of documents (1)
    continuity (1)
    CORI (1)
    critical reflection (1)
    cross-sectional themes (1)
    curricular reform (1)
    curriculum case study (1)
    Czech basic school (1)
    Czechia (1)
    developmental trends (1)
    didaktika cizího jazyka (1)
    digital technology (1)
    digitální technologie (1)
    drama education (1)
    dramatická výchova (1)
    early childhood education in England (1)
    early childhood education reforms (1)
    education (1)
    educational programme at museums (1)
    edukační program v muzeu (1)
    equality of opportunity in education (1)
    experiential education (1)
    family and school cooperation (1)
    foreign language didactics (1)
    formal and informal early childhood education and care (1)
    Germany (1)
    innovative educational models (1)
    inovativní vzdělávací modely (1)
    institucionální a neinstitucionální péče (1)
    integrated pre-primary and primary school (1)
    integrating pupils from migrant backgrounds (1)
    inter-organizational collaboration (1)
    inter-organizational learning (1)
    inter-organizační spolupráce (1)
    inter-organizační učení (1)
    kontinuita (1)
    kritická reflexe (1)
    kurikulum (1)
    kurikulární reforma (1)
    management (1)
    mentee (1)
    Mentoring (1)
    mentoring (1)
    mentoring strategy (1)
    methodological teaching goal (1)
    meziškolní mobilita žáků (1)
    modelling (1)
    modelování (1)
    multilingualism (1)
    multimedia language lab (1)
    multimediální jazyková laboratoř (1)
    multiple case study (1)
    museum education (1)
    museum pedagogue (1)
    muzejní edukace (1)
    muzejní pedagog (1)
    Německo (1)
    opora (1)
    osobnostní a sociální výchova (1)
    pedagogický konstruktivismus (1)
    pedagogická praxe (1)
    peer assessment (1)
    personal and social education (1)
    podmínky pro inkluzivní vzdělávání (1)
    pre-school education (1)
    preparatory role of early childhood education (1)
    primary school teacher (1)
    primární vzdělávání (1)
    profesní kompetence (1)
    profesní rozvoj (1)
    professional competencies (1)
    professional development (1)
    průřezová témata (1)
    předškolní vzdělávání v Anglii (1)
    připravenost dítěte na povinnou školní docházku (1)
    přípravná role předškolního vzdělání (1)
    Reading strategies (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV