xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    komunikace (18)
    communication (16)
    mentální postižení (15)
    integration (12)
    education (11)
    integrace (11)
    předškolní věk (11)
    speech therapy (11)
    narušená komunikační schopnost (10)
    family (9)
    logopedická intervence (9)
    diagnostika (8)
    inkluze (8)
    rodina (8)
    inclusion (7)
    inkluzivní vzdělávání (7)
    kombinované postižení (7)
    mental disability (7)
    podpůrná opatření (7)
    předškolní vzdělávání (7)
    specifické poruchy učení (7)
    adolescence (6)
    diagnostics (6)
    inclusive education (6)
    kvalita života (6)
    podpora (6)
    poruchy autistického spektra (6)
    preschool age (6)
    quality of life (6)
    teacher (6)
    tělesné postižení (6)
    základní škola (6)
    autismus (5)
    case study (5)
    Communication (5)
    health (5)
    prevence (5)
    prevention (5)
    případová studie (5)
    sluchové postižení (5)
    sociální služby (5)
    support (5)
    terapie (5)
    therapy (5)
    vzdělávání (5)
    vývojová dysfázie (5)
    zdraví (5)
    školní připravenost (5)
    školní zralost (5)
    žák (5)
    afázie (4)
    aphasia (4)
    asistent pedagoga (4)
    autism (4)
    basal stimulation (4)
    bazální stimulace (4)
    death (4)
    dying (4)
    dyslexia (4)
    dyslexie (4)
    hospic (4)
    hospice (4)
    kvalitativní výzkum (4)
    logoped (4)
    logopedická terapie (4)
    logopedie (4)
    mladší školní věk (4)
    odklad školní docházky (4)
    paliativní péče (4)
    palliative care (4)
    pohyb (4)
    preschool education (4)
    raná péče (4)
    reading (4)
    school maturity (4)
    smrt (4)
    specific language impairment (4)
    specific learning disabilities (4)
    Specifické poruchy učení (4)
    speciální pedagog (4)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV