xmlui.dri2xhtml.structural.pagination-info.nototal

    additive algorithm (1)
    aditivní algoritmus (1)
    Algebra (1)
    algebra (1)
    analýza učebnic (1)
    aplikace algebry (1)
    applications of algebra (1)
    approaches to teaching (1)
    arithmetic learning environment "Stepping" and "Bus" (1)
    child of primary school (1)
    children of younger-school age (1)
    chyba (1)
    chyby (1)
    chyby a neporozumění (1)
    classification of quadrilaterals (1)
    combinatorics (1)
    constructivism (1)
    construktivism (1)
    cube structures (1)
    curricula (1)
    decomposition of numbers (1)
    degree of graph vertex (1)
    Didactical situations in mathematics (1)
    Didaktické situace v matematice (1)
    divisibility (1)
    edge of graph (1)
    experiment (1)
    expression (1)
    Fraction (1)
    generalisation (1)
    geometrie (1)
    geometry (1)
    graph theory (1)
    graph vertex (1)
    grasping of word problem (1)
    hrana grafu (1)
    hundred board (1)
    interakce učitel-žák (1)
    interdisciplinary relations (1)
    interpretace a reprezentace (1)
    interpretations (1)
    kindergarten (1)
    krychlové stavby (1)
    kurikulární dokumenty (1)
    line (1)
    linear algebra (1)
    lineární algebra (1)
    macrospace (1)
    makroprostor (1)
    Manhattanská metrika (1)
    matematické didaktické prostředí (1)
    matematické vzdělávání na 2. stupni ZŠ (1)
    matematické výukové prostředí Krokování a Autobus (1)
    matematika (1)
    matematisation (1)
    matematizace (1)
    mateřská škola (1)
    mathematical educational environment (1)
    mathematics (1)
    Metric (1)
    Metrika (1)
    mezipředmětové vztahy (1)
    microspace (1)
    mikroprostor (1)
    mistake (1)
    misunderstandings (1)
    mnohoúhelník (1)
    mnohoúhelníky,mnohostěny,dělitelnost,kombinatorika,soustavy rovnic (1)
    Monge projection (1)
    Mongeova projekce (1)
    motivace (1)
    motivation (1)
    myšlenkový proces (1)
    numerical strategy (1)
    obtíže žáků (1)
    overcoming inertia in education (1)
    pedagogical diagnosis (1)
    pedagogocká diagnostika (1)
    polygons (1)
    polyhedrons (1)

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV