Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 18
Studenti a jejich mimoškolní aktivity - organizace letních táborů
Students and their extracurricular activities - organization of summer camps
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: High, Radka
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 23. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Prožitek flow a zaujetí úkolem v hodinách německého jazyka
Flow experience and engagement by task in German lessons
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: česky V teoretické části této práce bylo pojednáno o různých typech motivace k učení, rozšířeném kognitnivním modelu motivace, postojích k vyučovacím předmětům, problematice prospěchu a zájmu, teorii flow a konceptuálním ...
Theoretical part of this theses discussed different types of motivation to learn, the extended cognitive model of motivation, attitudes towards school subjects, issues regarding interest and grades, flow theory and the ...
Theoretical part of this theses discussed different types of motivation to learn, the extended cognitive model of motivation, attitudes towards school subjects, issues regarding interest and grades, flow theory and the ...
Kulturní modely pracovníků v oblasti sociálních služeb
Cultural models of social service employees
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bittnerová, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Motivace k vykonávání pěstounské péče na přechodnou dobu
Motivation to perform foster care for a temporary period
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá motivací k pěstounské péči na přechodnou dobu. Cílem předkládané práce je zmapování současného stavu PPPD a zjištění motivů, které lidi vedou k vykonávání tohoto typu péče. Teoretická část je v ...
This thesis deals with the motivation to foster care for a temporary period. The purpose of this study is to describe the current status of foster care for a temporary period and detection the motives that lead people to ...
This thesis deals with the motivation to foster care for a temporary period. The purpose of this study is to describe the current status of foster care for a temporary period and detection the motives that lead people to ...
Motivace u dětí s PAS v předškolním věku - případová studie
Motivation in preschool children with ASD - Case Study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sotáková, Hana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 01. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Nuda u středoškoláků
Boredom among high school students
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 09. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Teoretická část práce je tvořena charakteristikou pojmu nuda, včetně její etymologie, historie, typologie. Dále se zabývá teoretickými konceptualizacemi nudy relevantními ...
This bachelor's thesis is of theoretical-empirical nature. The theoretical part of the thesis consists of the characteristics of the concept of boredom, including its etymology, history, typology. It also deals with ...
This bachelor's thesis is of theoretical-empirical nature. The theoretical part of the thesis consists of the characteristics of the concept of boredom, including its etymology, history, typology. It also deals with ...
Zaujetí úkolem v hodinách matematiky
Engagement by task in mathematics
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: S pojmem zaujetí se běžně setkáváme v pedagogické literatuře - většinou v negativní podobě (žáci zaujatí nejsou). Proto jsme se zaměřili na prověření žákovského zaujetí v matematice. Pomocí dotazníkového šetření jsme u ...
The concept of engagement can be commonly found in educational literature - mostly in its negative form (pupils are not engaged). Therefore, we focused on the examination of pupils'engagement in mathematics. Using the ...
The concept of engagement can be commonly found in educational literature - mostly in its negative form (pupils are not engaged). Therefore, we focused on the examination of pupils'engagement in mathematics. Using the ...
Časová perspektiva a nuda
Time Perspective and Boredom
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Časová perspektiva a obavy z budoucnosti u žáků
Time perspective and fear about the future of pupils
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the relationship between the time perspective and the concerns of second grade elementary school students. In the theoretical part we briefly introduce the time perspective and various theoretical ...
Práce se zabývá vztahem mezi časovou perspektivou a obavami u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části stručně představíme časovou perspektivu a různé teoretické pohledy na ni. Dále se seznámíme s teorií ...
Práce se zabývá vztahem mezi časovou perspektivou a obavami u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části stručně představíme časovou perspektivu a různé teoretické pohledy na ni. Dále se seznámíme s teorií ...
Motivace hráčů ke hraní play-to-earn videoher
Motivation of players to play-to-earn video games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hrabec, Ondřej
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 07. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen