Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Pohádka jako hudebně integrativní projekt pro předškolní děti a jejich rodiče (tvorba, ověřování, metodické náměty do praxe)
Tale as a musical integrativ project for preschoolers and their parents (creation, authentication, methodological ideas into practice)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kodejška, Miloš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Autorský pohádkový příběh s hudebním námětem jako prostředník ke zkvalitnění spolupráce rodiny a mateřské školy je hlavním cílem diplomové práce. Hudební vývoj dítěte do konce období předškolního věku a jeho následná ...
Author's fairy tale with a musical theme as a means to improve cooperation and kindergarten is the main aim of the thesis. The musical development of the child until the end of the preschool age and its subsequent response ...
Author's fairy tale with a musical theme as a means to improve cooperation and kindergarten is the main aim of the thesis. The musical development of the child until the end of the preschool age and its subsequent response ...
Hyperaktivní děti v mateřské škole
Hyperactive children in kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TÁLAŠOVÁ, Petra. Hyperaktivní děti v mateřské škole. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2016. 90 s. Diplomová práce. Diplomová práce se zabývá hyperaktivními dětmi v mateřské škole. Teoretická část práce se ...
Summary: TÁLAŠOVÁ, Petra. Hyperactive children in kindergarten. Prague: Charles University pedagogical faculty, 2016. 90 p. thesis. The thesis deals with the hyperactive children in kindergarten. The theoretical part of ...
Summary: TÁLAŠOVÁ, Petra. Hyperactive children in kindergarten. Prague: Charles University pedagogical faculty, 2016. 90 p. thesis. The thesis deals with the hyperactive children in kindergarten. The theoretical part of ...
Prosociální dovednosti jako součást etické výchovy v mateřské škole
Social skills as a part of ethics education in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předškolní věk je jedno z nejdůležitějších období. To, co se dítě naučí a co prožije v předškolním věku, má vliv na celý jeho život. Velký problém vidím v tom, že dnes některé děti spolu neumějí spolupracovat, nerozdělí ...
Preschool age is one of the most important periods. What a child learns and what he/she experiences at the preschool age has an impact on all his life. I see a big problem in that today some children cannot cooperate ...
Preschool age is one of the most important periods. What a child learns and what he/she experiences at the preschool age has an impact on all his life. I see a big problem in that today some children cannot cooperate ...