Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Školní hodnocení žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání
School assessment of pupils in the Czech Republic and England with focus on primary education
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis contains school assessment of pupils in the Czech Republic and England with focus on primary education. It partly deals with European trends in education. In addition to theoretical basis the thesis is based ...
Rigorózní práce se zabývá školním hodnocením žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání. Dále se zabývá evropskými trendy ve vzdělávání. Kromě teoretických podkladů se opírá o výsledky šetření ...
Rigorózní práce se zabývá školním hodnocením žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání. Dále se zabývá evropskými trendy ve vzdělávání. Kromě teoretických podkladů se opírá o výsledky šetření ...
Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol
Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students.
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 13. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students. AUTHOR: Mgr. Erika Bartová DEPARTMENT: Department of Special Education ABSTRACT: The work is dedicated to education of ...
NÁZEV: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol AUTOR: Mgr. Erika Bartová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra speciální pedagogiky ABSTRAKT: Rigorózní práce se věnuje ...
NÁZEV: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol AUTOR: Mgr. Erika Bartová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra speciální pedagogiky ABSTRAKT: Rigorózní práce se věnuje ...
Hodnotící kompetence učitele na 1. stupni základní školy se zaměřením na sebehodnocení žáků
The teacher's assessment competence at primary school with a focus on self - assessment of Pupils
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 02. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce poukazuje na problematiku školního hodnocení. Zaměřuje se na kompetenci učitele 1. stupně ZŠ k rozvoji sebehodnocení žáků. Cílem je vymezit a popsat problematiku hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ ...
The dissertation refers to the issue of school evaluation. It focuses on the competence of a primary school teacher to develop self-assessment of pupils. The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, ...
The dissertation refers to the issue of school evaluation. It focuses on the competence of a primary school teacher to develop self-assessment of pupils. The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, ...
České školy v období protektorátu
Czech schools in the Protectorate
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Syřiště, Ivo
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: of English I chose the topic "Czech school in the Protectorate" for my Doctoral thesis. The history of the Second world war bellongs to my long interest. My goal was to create a popular - educational publication for student ...
v jazyce českém Pro zpracování své rigorózní práce jsem si vzhledem ke svému dlouholetému zájmu o historii 2.světové války zvolil téma "České školy v období protektorátu". Mým cílem bylo popsat toto pro české školství velmi ...
v jazyce českém Pro zpracování své rigorózní práce jsem si vzhledem ke svému dlouholetému zájmu o historii 2.světové války zvolil téma "České školy v období protektorátu". Mým cílem bylo popsat toto pro české školství velmi ...
Analýza procesu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na inovativní výukové metody, moderní digitální technologie a formativní speciálněpedagogické terapie
Analysis of the process of education of pupils with moderate mental disabilities focusing on innovative teaching methods, modern digital technologies and formative special pedagogical therapies
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorous work deals with the issue of education of pupils with moderate mental disabilities at special elementary schools. The aim of the thesis is to analyze the issue of education of these pupils at special primary ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...