Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku
Posibilities of Support for Teaching a Foreign Language to Pupils with Special Educational Needs at Younger School Age
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Doctoral thesis titled Posibilities of support for teaching a foreign language to pupils with special educational needs at younger school age responds to the need to change the traditional approach in teaching a foreign ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku
Posibilities of Support for Teaching a Foreign Language to Pupils with Special Educational Needs at Younger School Age
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 02. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Doctoral thesis titled Posibilities of support for teaching a foreign language to pupils with special educational needs at younger school age responds to the need to change the traditional approach in teaching a foreign ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...