Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Analýza písemně zpracovaných příprav na hodinu CLIL
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 19. 12. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Content and language integrated learning (CLIL) is a dual focused educational approach in which an additional language is used for the learning and teaching of both language and a non- linguistic subject or its part. While ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Vývoj syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku
Developement of syntax in written Czech at the pupils of lower secondary education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmejkalová, Martina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 06. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This dissertation thesis focuses on the topic of the development of syntax of written Czech at the pupils of lower secondary education on the material of written compositions of story-telling. The thesis characterises the ...
Disertační práce se zabývá vývojem syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku na materiálu písemných slohových prací, konkrétně slohového útvaru vypravování. Na základě analýzy dvou souborů textů: (1) žáků 6.-9. ...
Disertační práce se zabývá vývojem syntaxe psané češtiny u žáků staršího školního věku na materiálu písemných slohových prací, konkrétně slohového útvaru vypravování. Na základě analýzy dvou souborů textů: (1) žáků 6.-9. ...
Výzkum učebnic přírodopisu pro žáky se sluchovým postižením jako východisko pro tvorbu pracovních sešitů
Content analyses of the textbooks of biology (natural history) for pupils with hearing impairment as a starting point for creating workbooks
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 18. 11. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Content analyses of the textbooks of biology (natural history) for pupils with hearing impairment as a starting point for creating workbooks AUTHOR: RNDr. Jana Skýbová DEPARTMENT: Biology and Environmental Studies, ...
NÁZEV: Výzkum učebnic přírodopisu pro žáky se sluchovým postižením jako východisko pro tvorbu pracovních sešitů AUTOR: RNDr. Jana Skýbová KATEDRA: Katedra biologie a environmentálních studií, Pedagogická fakulta, Univerzita ...
NÁZEV: Výzkum učebnic přírodopisu pro žáky se sluchovým postižením jako východisko pro tvorbu pracovních sešitů AUTOR: RNDr. Jana Skýbová KATEDRA: Katedra biologie a environmentálních studií, Pedagogická fakulta, Univerzita ...