Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Současné chápání posvátna a rituálů
Current understanding of the sacredness and rituals
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Markéta
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zaměřuje především na chápání pojmu posvátna a význam rituálů v současné rodině. Ukazuje, jak je posvátno chápáno žáky na druhém stupni ZŠ v porovnání se studenty SŠ a jakou roli má v jejich současném i budoucím ...
The work focuses on understanding the concept of the sacredness and the importance of rituals in contemporary family. It shows how the sacredness is understood by pupils at primary school compared to high school students ...
The work focuses on understanding the concept of the sacredness and the importance of rituals in contemporary family. It shows how the sacredness is understood by pupils at primary school compared to high school students ...
Nietzscheho filosofické pojetí člověka zaměřené na kritiku náboženství a přehodnocení hodnot
Nietzsche's philosophical conception of man focused on criticism of religion and the revaluation of values
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelcová, Naděžda
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 11. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Nietzscheho pojetí člověka zaměřené na kritiku náboženství a přehodnocení hodnot AUTOR: Gabriela Turýnská KATEDRA Katedra občanské výchovy a filosofie VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. PhDr. Naděžda Pelcová, CSc. ABSTRAKT: Diplomová ...
TITLE: Nietzsche's philosophical conception of man focused on criticism of religion and the revaluation of values AUTHOR: Gabriela Turýnská DEPARTMENT: Social sciences and philosophy department SUPERVISOR: Doc. PhDr. Naděžda ...
TITLE: Nietzsche's philosophical conception of man focused on criticism of religion and the revaluation of values AUTHOR: Gabriela Turýnská DEPARTMENT: Social sciences and philosophy department SUPERVISOR: Doc. PhDr. Naděžda ...