Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Analýza námětů na experimentální činnost v učebnicích chemie pro ZŠ
Analysis of experimental activities in chemistry textbooks for primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the thesis is to analyze experimental activities in chemistry textbooks for primary schools in the Czech Republic. The types of activities and their placement in the phases of teaching, cognitive demand are ...
Cílem diplomové práce je analýza experimentálních aktivit v učebnicích chemie pro základní školy. Jsou zkoumány typy aktivit a jejich zařazení do fází výuky, kognitivní náročnost. Analýza zahrnuje nejvíce používané učebnice ...
Cílem diplomové práce je analýza experimentálních aktivit v učebnicích chemie pro základní školy. Jsou zkoumány typy aktivit a jejich zařazení do fází výuky, kognitivní náročnost. Analýza zahrnuje nejvíce používané učebnice ...
Schopnost studentů učitelství chemie na začátku svého studia vyčíslovat chemické rovnice: úspěšnost, postup a vliv využití appletu
Freshman chemistry student teachers' ability to balance chemical equations: performance, procedure and the effect of applet use
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The research undertaken for this master thesis mapped the students' ability to evaluate chemical equations. Three main aspects were investigated: success in balancing equations, procedures and the use of the applet ...
Výzkum v rámci této diplomové práce mapoval schopnost studentů vyčíslovat chemické rovnice. Byly sledovány tři hlavní aspekty: úspěšnost ve vyčíslování rovnic, postupy a využití prostředí appletu. Výzkumný vzorek tvořilo ...
Výzkum v rámci této diplomové práce mapoval schopnost studentů vyčíslovat chemické rovnice. Byly sledovány tři hlavní aspekty: úspěšnost ve vyčíslování rovnic, postupy a využití prostředí appletu. Výzkumný vzorek tvořilo ...
Poznatky o výuce chemie získané v době COVID-19
Insights about Chemistry Education Gained in the Time of COVID-19
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem distanční výuky a jejím pojetím učiteli chemie v době pandemie COVID-19. V teoretické části je stručně charakterizováno učitelovo pojetí výuky a jeho dílčí složky, distanční forma ...
This bachelor's thesis deals with the topic of distance learning and its conception by chemistry teachers during the COVID-19 pandemic. The theoretical part briefly characterizes the teacher's concept of teaching and its ...
This bachelor's thesis deals with the topic of distance learning and its conception by chemistry teachers during the COVID-19 pandemic. The theoretical part briefly characterizes the teacher's concept of teaching and its ...
MS Teams a jeho využití ve výuce chemie
MS Teams and its use in chemistry education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chroustová, Kateřina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 06. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Tenkovrstvá chromatografie ve výuce chemie na střední škole
Thin layer chromatography in teaching of chemistry on secondary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kolář, Karel
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Analýza vizuálních reprezentací zařazených v tematickém celku Organické sloučeniny v učebnicích chemie pro základní školy
Analysis of visual representations included in the Organic compound topics in lower-secondary chemistry textbooks
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na analýzu vizuálních komponentů v tématech spadajících do tematického celku Organické sloučeniny v učebnicích chemie základních škol s aktuálně platnou schvalovací doložkou ...
The submitted bachelor's thesis focuses on the analysis of visual components in the themes subsumed under the thematic area of Organic compounds in lower-secondary-school chemistry textbooks granted with a valid approval ...
The submitted bachelor's thesis focuses on the analysis of visual components in the themes subsumed under the thematic area of Organic compounds in lower-secondary-school chemistry textbooks granted with a valid approval ...
Hodnocení vybraných témat vzdělávacího oboru chemie učiteli středních škol
Evaluation of Selected Chemistry Topics by Secondary School Teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 29. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Možnosti a meze využití dramatické výchovy ve výuce chemie na příkladu tematického celku Chemické reakce
Possibilities and Limits of using Drama Education in Chemistry Teaching on the Example of Thematic Unit Chemical Reactions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílek, Martin
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 06. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis deals with the possibility of implementation of methods of drama education into chemistry teaching, specifically into the teaching of thematic unit Chemical reactions. Involvement of dramatic methods into ...
Diplomová práce se zabývá možností implementace metod dramatické výchovy do výuky chemie, konkrétně do výuky tematického celku Chemické reakce. Zapojení dramatických metod do výuky by mělo žákům pomoci lépe pochopit jinak ...
Diplomová práce se zabývá možností implementace metod dramatické výchovy do výuky chemie, konkrétně do výuky tematického celku Chemické reakce. Zapojení dramatických metod do výuky by mělo žákům pomoci lépe pochopit jinak ...
Analýza didaktické vybavenosti učebnic chemie pro základní školy v ČR
Didactical Equipment of Czech Elementary School Chemistry Textbooks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá porovnáním didaktické vybavenosti učebnic chemie pro základní školy v České republice. První část práce je věnována teorii učebnic a jejich výzkumu. V další části se autorka věnuje komparaci ...
This thesis deals with the comparison of didactical equipment of Chemistry Textbooks for Basic Schools in the Czech Republic. The first part of the thesis is dedicated to the theory of textbooks and their research within ...
This thesis deals with the comparison of didactical equipment of Chemistry Textbooks for Basic Schools in the Czech Republic. The first part of the thesis is dedicated to the theory of textbooks and their research within ...
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...