Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Uměleckonaučná literatura ve výuce němčiny jako cizího jazyka na I. stupni základních škol. Na příkladu práce s knížkou Miroslava Šaška "To je Mnichov"/"München"
Non-fiction literature in teaching German as a foreign language in elementary schools on the example of working with Miroslav Sasek's book "To je Mnichov"/"München"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the use of non-fiction literature, specifically a visual guide titled To je Mnichov / München by Miroslav Sasek in teaching German as foreign language in primary schools. It consists of three ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím uměleckonaučné literatury, konkrétně obrázkového průvodce s názvem To je Mnichov / München od Miroslava Šaška ve výuce němčiny jako cizího jazyka na prvním stupni základních ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím uměleckonaučné literatury, konkrétně obrázkového průvodce s názvem To je Mnichov / München od Miroslava Šaška ve výuce němčiny jako cizího jazyka na prvním stupni základních ...
Argumentieren und Debattieren als Mittel der Entwicklung der kommunikativen Kompetenz
Argumentation and debate as effective means of developing communicative competence
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 05. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná rigorózní práce se zabývá tématem argumentace a debatování ve výuce němčiny jako cizího jazyka na středních školách a gymnáziích. Ve své teoretické části zkoumá pomocí dotazníkové metody a metody osobních ...
The presented rigorous thesis deals with the topic of argumentation and debate in the teaching of German as a foreign language in high schools and gymnasiums. In its theoretical part, it examines the attitude of Czech ...
The presented rigorous thesis deals with the topic of argumentation and debate in the teaching of German as a foreign language in high schools and gymnasiums. In its theoretical part, it examines the attitude of Czech ...
Využití písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 06. 03. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ráce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje popis postavení ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Využítí písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Možnosti využití jazykových portfolií ve výuce německého jazyka na středních školách
Implementation of European Language Portfolio in education of German language on secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená diplomová práce "Možnosti využití jazykových portfolií při výuce německého jazyka na středních školách" teoretické části věnuje okolnostem vzniku portfolia, souvisejícím dokumentům a jednotlivým složkám portfolia. ...
The aim of this master's thesis " education of German language on secondary schools" -
The aim of this master's thesis " education of German language on secondary schools" -
Proporcionalita čtyř dovedností ve výuce německého jazyka v sekundárním vzdělávání
Proportion of four skills in lessons of German Language on secondary level
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: PROPORCIONALITA ČTYŘ ŘEČOVÝCH DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ DOVEDNOSTI POSLECHU S POROZUMĚNÍM) THE PROPORTIONALITY OF FOUR LANGUAGE SKILLS IN TEACHING GERMAN AS A FOREIGN LANGUAGE. ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...