Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
TV program jako komunikát. Informační hodnota a manipulativní strategie
TV programme as communication. An informative value and manipulating strategy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chejnová, Pavla
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 11. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Televizní program jako komunikát. Informační hodnota a manipulativní strategie." se zaměřuje na analýzu informační hodnoty a využitých manipulativních prostředků v televizním programu. Hlavním ...
The Bachelor Thesis "TV Programme as Communication. An Informative Value and Manipulative Strategy." is focused on analysis of the informative value and usage of manipulative means in TV programme. The main source for my ...
The Bachelor Thesis "TV Programme as Communication. An Informative Value and Manipulative Strategy." is focused on analysis of the informative value and usage of manipulative means in TV programme. The main source for my ...
Jazykový humor v reklamě
Language Humour in Advertising
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holanová, Radka
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 25. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Jazykový humor v reklamě Autor: Radka Čimingová Katedra (ústav): Katedra českého jazyka a literatury Vedoucí diplomové práce: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. Abstrakt: Předkládaná práce se zabývá lingvistickou ...
Title: The Language Humour in Andvertising Author: Radka Čimingová Department: Department of czech language and literature Supervisor: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. Abstract: The presented work deals with linguistic analysis ...
Title: The Language Humour in Andvertising Author: Radka Čimingová Department: Department of czech language and literature Supervisor: PhDr. Radka Holanová, Ph.D. Abstract: The presented work deals with linguistic analysis ...