Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Portfolio jako nástroj hodnocení ve speciální výtvarné výchově
Portfolio - a Tool of Assessment in Special Art Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Magdalena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 02. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá sběrem, tříděním a reflektováním výtvarných projevů konkrétního dítěte během školního období. Teoretická část obsahuje informace získané studiem odborné literatury, které se týkají pojmů výtvarná ...
This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning ...
This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning ...
Začínající učitel
Teacher the beginner
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci na téma "Začínající učitel" se věnuji problematice začínajících učitelů s maximální délkou jejich praxe do tří let od absolvování vysokoškolského studia. Soustředím se na učitele na 1. stupni základní ...
My Diploma Thesis "Newly qualified teachers" is devoted to new teachers with less than 3 years of teaching experience after they graduated from accredited college and received a degree as a teacher. My focus is on the ...
My Diploma Thesis "Newly qualified teachers" is devoted to new teachers with less than 3 years of teaching experience after they graduated from accredited college and received a degree as a teacher. My focus is on the ...
Komunikace rodiny a školy na 1. stupni základní školy v současnosti
Communication between a family and a school directed to the contemporary elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit, zda komunikace s neúplnou/"nespolupracující" rodinou je z pohledu učitelů náročnější. Jaké mohou být problémy v komunikaci s rodinou žáka, jak jim lze předcházet, popřípadě je řešit. Ve druhé ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...