Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Prevence šikany pomocí metod dramatické výchovy.
The prevention of bullying through the methods of Drama in Education.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je věnována tématu prevence šikany pomocí metod dramatické výchovy. Její teoretická část je odborným podkladem, z nějž vychází celá praktická část. Umožňuje hlubší náhled do problematiky šikany. Skrze ni ...
My thesis is focused on prevention of bullying using dramatic-educational methods. The theoretical part is the base for the practical part. It allows a deeper insight into this topic. Thanks to the practical part, we can ...
My thesis is focused on prevention of bullying using dramatic-educational methods. The theoretical part is the base for the practical part. It allows a deeper insight into this topic. Thanks to the practical part, we can ...
Případová studie problémového soužití a šikany v 7. ročníku ZŠ Waldorfské
A case study of the problem of coexistence and bullying in 7th grade elementary Waldorf school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 16. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretický rámec diplomové práce je vzhledem k zaměření studie zacílen na strukturu, dimenzi a socializaci osobnosti žáka, pojetí kázně ve škole a skupinovou dynamiku. Současná vývojová fáze žáků 7. třídy předurčuje kapitoly ...
The theoretical frame of the dissertation is, with regard to the topic of the study, aimed at the structure, dimension and socialization of student's personality, conception of behavioral patterns at school as well as group ...
The theoretical frame of the dissertation is, with regard to the topic of the study, aimed at the structure, dimension and socialization of student's personality, conception of behavioral patterns at school as well as group ...