Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Osobnostní a sociální výchova v konstruktivisticky orientovaném vyučování matematiky na 2. stupni základní školy
Personal and social education in a constructivist-oriented teaching of mathematics at the 2nd level of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zhouf, Jaroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 11. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím a zařazením průřezového tématu osobnostní a sociální výchova do konstruktivisticky orientovaného vyučování matematiky. Práce si klade dva hlavní cíle, a to popsat možnosti uplatnění ...
This thesis addresses the use and inclusion of cross-cutting theme of personal and social education in the constructivist-oriented mathematics teaching. The thesis has two main objectives, to describe the scope for personal ...
This thesis addresses the use and inclusion of cross-cutting theme of personal and social education in the constructivist-oriented mathematics teaching. The thesis has two main objectives, to describe the scope for personal ...
Projekt "Znak třídy" a čtvercová síť
Project "Class symbol" and a square grid
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce vychází z konstruktivistického přístupu k vyučování matematice na 1. stupni ZŠ, opírá se o zasazení geometrického učiva do čtvercové sítě a sleduje, do jaké míry jsou žáci schopni využít zkušeností se ...
The thesis is based on the constructivistic approach to mathematics at primary school and geometry topics situated in the environment of square grid. It researches the extent to which pupils are able to use the experience ...
The thesis is based on the constructivistic approach to mathematics at primary school and geometry topics situated in the environment of square grid. It researches the extent to which pupils are able to use the experience ...