Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 24
Komunikace mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků
Communication between school and family in formative assesment of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with communication between school and family in the formative assessment of pupils. The main goal of this thesis is to map the procedures and conditions of functional communication between school and ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Formy spolupráce fakultních učitelů s pedagogickou fakultou UK
Forms of cooperation of primary teachers with the Faculty of Education Charles University
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V teoretické části je popsána spolupráce fakultních učitelů s pedagogickou fakultou. Je zde definována role fakultního učitele a fakultní školy ve vztahu k mentoringu a pojetí Klinické školy. Dále jsou zde mapovány formy ...
The theoretical part of the thesis deals with the cooperation between faculty teachers and the Faculty of Education. It defines the role of a faculty teacher and a faculty school in relation to mentoring and the concept ...
The theoretical part of the thesis deals with the cooperation between faculty teachers and the Faculty of Education. It defines the role of a faculty teacher and a faculty school in relation to mentoring and the concept ...
Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy
Child's portfolio as a tool for improving cooperation between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy" se zabývá tím, jak portfolio dítěte může napomoci ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy, přesněji k probuzení ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
Spolupráce učitele 1. stupně se školním speciálním pedagogem
Cooperation between a primary teacher and a school special education teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This Diploma Thesis is work dealing with the cooperation between a primary teacher and a school special education teacher within the inclusive education. The Thesis is divided in two parts: the theoretical part and the ...
Diplomová práce se zabývá spoluprací učitele 1. stupně se školním speciálním pedagogem v rámci inkluzivního vzdělávání. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou část a praktickou část - výzkum. Teoretická ...
Diplomová práce se zabývá spoluprací učitele 1. stupně se školním speciálním pedagogem v rámci inkluzivního vzdělávání. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou část a praktickou část - výzkum. Teoretická ...
Spolupráce učitele s rodinou v primární škole
Teacher's cooperation with the family in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the complete issue of the cooperation and communication among the tripartite: teacher- parent- pupil in primary school. The theoretical part characterizes the institution of the family and ...
Tato diplomová práce se zabývá komplexní problematikou spolupráce a komunikace mezi tripartitou učitel - rodič - žák v primární škole. Teoretická část charakterizuje instituci rodiny a školy, popisuje jejich vztahy a ...
Tato diplomová práce se zabývá komplexní problematikou spolupráce a komunikace mezi tripartitou učitel - rodič - žák v primární škole. Teoretická část charakterizuje instituci rodiny a školy, popisuje jejich vztahy a ...
Role asistenta v inkluzivní škole
Role of an assistent at inclusive school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the role of an assistant at the moment of inclusion. It focuses on the position of teaching assistant, which is currently often performed by students from faculties of education. The aim of ...
Tato diplomová práce se zabývá rolí asistenta v současné době, v době inkluze. Zaměřuje se na pozici asistenta pedagoga, která je v současné době často vykonávána studenty z pedagogických fakult. Cílem této práce je zjistit ...
Tato diplomová práce se zabývá rolí asistenta v současné době, v době inkluze. Zaměřuje se na pozici asistenta pedagoga, která je v současné době často vykonávána studenty z pedagogických fakult. Cílem této práce je zjistit ...
Vzájemná spolupráce učitele 1. ročníku ZŠ a asistenta pedagoga
Teacher and the teacher's assistant's mutual cooperation in the first year of studies at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce byla případová studie týkající se spolupráce učitele a asistenta pedagoga při vzdělávání žákův 1. ročníku ZŠ. V teoretické části práce byly shromážděny poznatky k tématu práce z odborné ...
The topic of this dissertation is the case study which is concerned with the cooperation of the teacher and the teacher's assistant in the process of education of the first class' pupils at primary school. Theoretic part ...
The topic of this dissertation is the case study which is concerned with the cooperation of the teacher and the teacher's assistant in the process of education of the first class' pupils at primary school. Theoretic part ...
Třídní klima na 1.stupni ZŠ
Classroom climate at a primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 08. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the class atmosphere in the 4th year of primary school. The topic is the transformation of a negative class atmosphere into a positive one. The aim was to find methods and forms of working with the ...
Diplomová práce je věnována třídnímu klimatu ve 4. třídě ZŠ. Tématem je přetvoření negativního třídního klimatu v pozitivní. Cílem bylo nalezení metod a forem práce se třídou, které povedou ke zlepšení klimatu ve třídě. V ...
Diplomová práce je věnována třídnímu klimatu ve 4. třídě ZŠ. Tématem je přetvoření negativního třídního klimatu v pozitivní. Cílem bylo nalezení metod a forem práce se třídou, které povedou ke zlepšení klimatu ve třídě. V ...
Komunikace začínajícího učitele na prvním stupni ZŠ
Communication of a beginning primary school teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem teoretické části je vymezit pojem začínající učitel a popsat formy podpory, které může čerstvý absolvent po nástupu do praxe využít. Dále pak zmapovat komunikaci a spolupráci učitele a rodiče, a uvést argumenty ...
The main aim of the theoretical part is to define the term 'beginning teacher' and to describe the forms of support which a fresh graduate can use when he starts his teaching practice. Furthermore, I focus on communication ...
The main aim of the theoretical part is to define the term 'beginning teacher' and to describe the forms of support which a fresh graduate can use when he starts his teaching practice. Furthermore, I focus on communication ...
Tutoriální systém ve vzdělávání žáků na 1. stupni ZŠ
Tutorial system in the education of primary school pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the tutorial system in the education of primary school pupils. The theoretical part is marginally devoted to defining the historical development of cooperation between family and school and ...
Tato diplomová práce se zabývá tutoriálním systémem ve vzdělávání žáků na 1. stupni základních škol. Teoretická část je okrajově věnována vymezení historického vývoje spolupráce mezi rodinou a školou a jejím jednotlivým ...
Tato diplomová práce se zabývá tutoriálním systémem ve vzdělávání žáků na 1. stupni základních škol. Teoretická část je okrajově věnována vymezení historického vývoje spolupráce mezi rodinou a školou a jejím jednotlivým ...