Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Drama techniques in soft CLIL lessons in a lower-secondary class
Techniky dramatické výchovy v soft CLIL vyučování na 2. stupni základní školy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žďárek, Karel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na získávání komunikačních kompetencí při výuce anglického jazyka jako cizího jazyka. Vychází z předpokladu, že žáci si nejsou vědomi některých složek komunikace, které se podílejí na ...
This diploma thesis is focused on acquiring communicative competence in teaching the English language as a foreign language. It is based on the presumption that students are not aware of some components of communication ...
This diploma thesis is focused on acquiring communicative competence in teaching the English language as a foreign language. It is based on the presumption that students are not aware of some components of communication ...
Interpersonal Multiple Intelligence and Its Development in B2 English Lessons
Interpersonální mnohočetná inteligence a její rozvoj v hodinách anglického jazyka na úrovni B2
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 12. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce "Interpersonální mnohočetná inteligence a její rozvoj v hodinách anglického jazyka na úrovni B2" se zabývá teorií mnohočetných inteligencí Howarda Gardnera a jejím hlavním tématem je interpersonální mnohočetná ...
The diploma thesis "Interpersonal Multiple Intelligence and Its Development in B2 English Lessons" focuses on Howard Gardner's theory of multiple intelligences with special emphasis on interpersonal multiple intelligence. ...
The diploma thesis "Interpersonal Multiple Intelligence and Its Development in B2 English Lessons" focuses on Howard Gardner's theory of multiple intelligences with special emphasis on interpersonal multiple intelligence. ...
Teorie mnohočetných inteligencí ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Theory of Multiple Intelligences in English Lessons at Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Červinková Poesová, Kristýna
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 19. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teorie mnohočetných inteligencí ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ Abstrakt k diplomové práci Lenka Drlíková Anotace Diplomová práce se zaměřuje na teorii mnohočetných inteligencí Howarda Gardnera, profesora ...
The Theory of Multiple Intelligences in English Lessons at Primary School Abstract to the diploma thesis Lenka Drlíková Annotation The diploma thesis focuses on the multiple intelligences theory of Howard Gardner, the ...
The Theory of Multiple Intelligences in English Lessons at Primary School Abstract to the diploma thesis Lenka Drlíková Annotation The diploma thesis focuses on the multiple intelligences theory of Howard Gardner, the ...
Motivation of Adults in ELT
Motivace dospělých ve výuce cizích jazyků
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 25. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. ...
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. ...
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. ...