Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 652
Metafyzické základy filozofie Ladislava Klímy
Metaphysical essentials of Ladislav Klíma's philosophy
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 04. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je věnována rozboru metafyzických základů filozofie českého spisovatele a myslitele Ladislava Klímy. Zachycuje jeho polemiku se starší filozofickou tradicí a vlastními inspiračními zdroji a odhaluje zásadní kontradikce ...
This work focuses on the analysi s of methaphysical philosophy of a Czech writer and philosopher Ladislav Klíma. It studies his discourse with older philosophical tradition and his own sources of inspiration and demonstrates ...
This work focuses on the analysi s of methaphysical philosophy of a Czech writer and philosopher Ladislav Klíma. It studies his discourse with older philosophical tradition and his own sources of inspiration and demonstrates ...
Specifický vývoj řeči u dětí s autismem a rozvoj komunikačních schopností u dětí s diagnózou autismus
Specific speech development of autistic children and development of communication capabilities of autistic children
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 06. 02. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem rigorózní práce byla analýza logopedické intervence u dětí s autismem v kraji Vysočina. Práce přináší celkový pohled na tuto péči v daném kraji, na její možnosti, podmínky i nedostatky. Celá práce je rozdělena na ...
The objective of the final work is analysis of logopedie intervention in autistic children in the Vysočina region. The work offers an overall view of the care in the region, its possibilities, conditions as well as ...
The objective of the final work is analysis of logopedie intervention in autistic children in the Vysočina region. The work offers an overall view of the care in the region, its possibilities, conditions as well as ...
Letouni (Chiroptera) ve výuce zoologie na základních a středních školách
Bats (Chiroptera) in teaching zoology for elementary and secondary schools
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanel, Lubomír
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 03. 02. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato rigorózní práce vychází ze stejnojmenné práce diplomové, kterou autorka dokončila na katedře Biologie a Ekologické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze v dubnu roku 2008. Diplomovou práci dále ...
"Chiropterans in education of zoology at elementary and high schools" This rigorous thesis can be considered as an extension and completion of the graduation thesis with the same name (finished by author on Charles University ...
"Chiropterans in education of zoology at elementary and high schools" This rigorous thesis can be considered as an extension and completion of the graduation thesis with the same name (finished by author on Charles University ...
Jazykové ztvárnění národnostních stereotypů v českých médiích a aplikace kognitivních aspektů ve výuce českého jazyka
Linguistic Representation of the National Stereotypes in Czech Media and the Application of Cognitive Aspects in teaching Czech
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Résumé This thesis under the title Linguistic Representation of National Stereotypes in Czech Media and the Application of Cognitive Aspects in Teaching Czech deals with which national stereotypes (about Romani, Vietnamese ...
Resumé Rigorózní práce Jazykové ztvárnění národnostních stereotypů v českých médiích a aplikace kognitivních aspektů ve výuce českého jazyka se zabývá tím, jaké stereotypy o vybraných národnostních/etnických skupinách - ...
Resumé Rigorózní práce Jazykové ztvárnění národnostních stereotypů v českých médiích a aplikace kognitivních aspektů ve výuce českého jazyka se zabývá tím, jaké stereotypy o vybraných národnostních/etnických skupinách - ...
Úroveň čtenářských dovedností a vztahu ke čtení v souvislosti s metodou nácviku čtení
Level of reading skills and attitude to reading according to teaching method of initial reading
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 06. 02. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Vybraná předložková skupina jako polyfunkční prostředek vyjádření syntaktických funkcí a sémantických významů (předložka za s akuzativem substantiv)
Vybraná předložková skupina jako polyfunkční prostředek vyjádření syntaktických funkcí a sémantických významů (předložka za s akuzativem substantiv)
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 05. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Na příkladu předložkové skupiny tvořené předložkou za a substantivem v akuzativu se zabýváme otázkou adekvátního rozlišení advcrbiálních syntaktických funkcí vyjádřených morfologicky homonymní formou. Polyfunkčnost analyzované ...
We selected a prepositional group consisting of the preposition za and of a substantive in an accusative form as an example to deal with the task of distinguishing between different adverbial syntactical functions expressed ...
We selected a prepositional group consisting of the preposition za and of a substantive in an accusative form as an example to deal with the task of distinguishing between different adverbial syntactical functions expressed ...
Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení
Group and Community Methods in the Residential Institute".
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 04. 02. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Smolka, J. : Group and Community Methods in the Residential Institute The aim of the thesis is the evaluation of the re-educational programme for adolescent boys with ADHD who are placed in residential care by the court. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Proměny profilu profesní identity školního psychologa za posledních deset let
Changes in profile of professional identity of school psychologists in the last ten years
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the professional identity of school psychologists. The aim of this thesis is researching of changing the profile of professional identity in last ten years and observing the other variables ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Možnosti a vzdělávání pedagogických pracovníků a jejich další profesní růst, východiska a srovnávání
Possibilities and training of teachers and their further professional growth, assumptions and comparison
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Syřiště, Ivo
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 03. 02. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Evaluace a autoevaluace - teorie, praxe, souvislosti. Se zaměřením na vedení
Evaluation and Auto-evaluation - theory, practice, contexts. With specialize in the leadership
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Prokop, Jiří
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 08. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The central theme of this thesis is auto-evaluation or self-evaluation of the school. The author discusses this issue in a comprehensive concept and interrelations - from theory to practice. He presents a fixed theoretical ...
Stěžejním tématem předkládané práce je autoevaluace čili vlastní hodnocení školy. O této problematice autor pojednává v uceleném konceptu a ve vzájemných souvislostech - od teorie k praxi. Odborníkům i lidem z praxe předkládá ...
Stěžejním tématem předkládané práce je autoevaluace čili vlastní hodnocení školy. O této problematice autor pojednává v uceleném konceptu a ve vzájemných souvislostech - od teorie k praxi. Odborníkům i lidem z praxe předkládá ...