Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Vzdělávání Romů v ČR
Education of Roma in CR
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 01. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití dramaterapie u rekonstruovaných rodin
Drama therapy with stepfamilies
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valešová Malecová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce řeší problematiku rekonstruovaných rodin, což jsou takové rodiny, ve kterých žije dítě s jedním rodičem biologickým, ale druhý je mu biologicky nevlastní. Zmíněny jsou zde situace, které předchází vzniku ...
My bachelor thesis deals with the problem of restored families, where the child lives with biological parent and the step one. There are mentioned situations previous to setting up such families and the problems the family ...
My bachelor thesis deals with the problem of restored families, where the child lives with biological parent and the step one. There are mentioned situations previous to setting up such families and the problems the family ...
Vzdělávání žáků s vývojovou jazykovou poruchou na základní škole
Education of pupils with developmental language disorder at primary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 30. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Distanční vzdělávání žákyně s lehkým mentálním postižením během pandemie koronaviru COVID-19: případová studie
Distance education of a pupil with mild mental retardation during the COVID-19 pandemic: case study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis is focused on the distance education of a pupil with mild mental retardation during the COVID-19 pandemic. It should capture the benefits and disadvantages of this type of education. The work is divided ...
Tato bakalářská práce je zaměřena na distanční vzdělávání 14leté žákyně s lehkým mentálním postižením během pandemie koronaviru COVID-19. Zejména má zachytit přínosy a úskalí tohoto typu vzdělávání. Práce je rozdělena na ...
Tato bakalářská práce je zaměřena na distanční vzdělávání 14leté žákyně s lehkým mentálním postižením během pandemie koronaviru COVID-19. Zejména má zachytit přínosy a úskalí tohoto typu vzdělávání. Práce je rozdělena na ...
Vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením zaměřené na výuku čtení
Education of pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities focused on teaching reading
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. V práci je uvedeno základní vymezení středně těžké a těžké mentální retardace, popsány psychologické zvláštnosti jedinců s ...
Bachelor thesis is focused on the education of pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities. In the thesis is reffered to basic definition of mid-serious and serious mental retardation, described the ...
Bachelor thesis is focused on the education of pupils with mid-serious and serious intellectual disabilities. In the thesis is reffered to basic definition of mid-serious and serious mental retardation, described the ...
Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Self-concept of students with specific learning disabilities in secondary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 22. 01. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je zaměřena na sebepojetí žáků a dospělých se specifickými poruchami učení. V teoretické části se nachází obecná charakteristika poruch učení a jejich projevy. Je zde popsáno, jakým způsobem probíhá diagnostika, co ...
The dissertation is focused on the self-concept of students and adults who have learning disabilities. The general charakcteristic of learning disorders and their symptoms is in the theoretical part. The diagnostics and ...
The dissertation is focused on the self-concept of students and adults who have learning disabilities. The general charakcteristic of learning disorders and their symptoms is in the theoretical part. The diagnostics and ...
Dítě v předškolním věku se spinální muskulární atrofií
Preschool child with the spinal muscular atrophy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Nedoslýchavost a období adolescence
Hearing loss during adolescence
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hradilová, Tereza
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 30. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The bachelor thesis deals with the impact of hearing loss on the lives of individuals with hearing disabilities during adolescence. The theoretical part of the text defines the concept of adolescence, the influence of ...
Bakalářská práce se zabývá vlivem nedoslýchavosti na život osob se sluchovým postižením v období adolescence. Teoretická část textu se věnuje vymezení pojmu adolescence, vlivu sluchového postižení na vývoj osobnosti a dále ...
Bakalářská práce se zabývá vlivem nedoslýchavosti na život osob se sluchovým postižením v období adolescence. Teoretická část textu se věnuje vymezení pojmu adolescence, vlivu sluchového postižení na vývoj osobnosti a dále ...
Člověk s mentálním postižením v období stáří - charakteristika
People with mental disabilities in the old age - characteristic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití pomůcek pro osoby se zrakovým postižením ke studiu
Tools to use for persons with visual handicap to study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen