Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 20
Pojmotvorný proces v prostředí čtverečkovaného papíru
Concept building process in the environment of Grid paper
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Má diplomová práce je zaměřena na geometrická prostředí geoboardu, tečkovaného papíru, čtverečkovaného papíru a trojúhelníkového papíru. Nejdříve zkouším experiment sama na sobě, objevuji Pickovu formuli pro trojúhelníkový ...
My diploma work focuses on geometrical environments geoboard, dotted paper, grid paper and triangular paper together. At first, I try to apply this experiment on myself, thus I discover the Pick's formula for a triangular ...
My diploma work focuses on geometrical environments geoboard, dotted paper, grid paper and triangular paper together. At first, I try to apply this experiment on myself, thus I discover the Pick's formula for a triangular ...
Výukové a diagnostické možnosti prostředí Pavučiny u žáků ve věku 3. a 4. třídy ZŠ
Educational and Diagnostic Potentials of the Surroundings Cobwebs in Classes in Classes of Pupils at the Age 3rd and 4th Year of Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejný, Milan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce představuje výsledky zkoumání matematického prostředí Pavučiny ve 3. a 4. ročníku ZŠ. První kapitola vymezuje prostředí pavučin z matematického hlediska, kapitola druhá se zabývá didaktickým využitím pavučin. Následující ...
The Diploma Thesis presents the outcomes of the research based on solving the tasks of a mathematical surroundings Cobwebs by the pupils of the 3rd and the 4th classes of elementary school. The first chapter defines the ...
The Diploma Thesis presents the outcomes of the research based on solving the tasks of a mathematical surroundings Cobwebs by the pupils of the 3rd and the 4th classes of elementary school. The first chapter defines the ...
Interaktivní učebnice stereometrie
Interactive textbook of stereometry
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Petr
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 19. 01. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce na této diplomové práci byla opravdu zajímavá. Vzhledem tomu, že jsem se rozhodla ke každé úloze poskytnout konstrukci v Cabri 3D v2 i postup jejího řešení, musela jsem všechny použité úlohy v programu zkonstruovat ...
Práce na této diplomové práci byla opravdu zajímavá. Vzhledem tomu, že jsem se rozhodla ke každé úloze poskytnout konstrukci v Cabri 3D v2 i postup jejího řešení, musela jsem všechny použité úlohy v programu zkonstruovat ...
Práce na této diplomové práci byla opravdu zajímavá. Vzhledem tomu, že jsem se rozhodla ke každé úloze poskytnout konstrukci v Cabri 3D v2 i postup jejího řešení, musela jsem všechny použité úlohy v programu zkonstruovat ...
Úlohy s antisignálem pro žáky 1. stupně ZŠ
Word Problems with Anti-signal for the Pupils of Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejný, Milan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku slovních úloh pro žáky na 1. stupni základní školy, konkrétně na slovní úlohy s antisignálem. Často se ve slovních úlohách vyskytne slovo, jež poukazuje na operaci, kterou je ...
Primary school, specifically on word problems with anti-signal. In the word problems there is often a word which points out an operation which has to be used for the solution the problem. For example words like add, upwards, ...
Primary school, specifically on word problems with anti-signal. In the word problems there is often a word which points out an operation which has to be used for the solution the problem. For example words like add, upwards, ...
Matematika a děti s dyskalkulií
Mathematics and dyscalculic children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá problémy dyskalkulických žáků ve výuce matematiky. Při vlastní experimentální činnosti bylo sledováno, jak žák postupuje při řešení slovních úloh, pavučinových úloh a při řešení krokovacích ...
The diploma work is focusted on the problems of dyscalculic pupils in learning mathematics. The experimental work was focused on observing pupils solving word tasks, web tasks and stepping tasks. The diploma work has two ...
The diploma work is focusted on the problems of dyscalculic pupils in learning mathematics. The experimental work was focused on observing pupils solving word tasks, web tasks and stepping tasks. The diploma work has two ...
Prostředí výstaviště a Parkety na prvním stupni ZŠ
The environment of fairground and parquet on the first grade of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejný, Milan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Prostředí Výstaviště a Parkety na prvním stupni ZŠ: Rozpracování obou prostředí z hlediska matematického i didaktického, příprava a realizace experimentů, jejich evidence a analýza, zkušenosti, možnosti aplikací.
The environment of fairground and parquet on the first grade of primary school: Elaboration of both environments from mathematical and didactic point of view, preparation and realization of the experiment, their evidence ...
The environment of fairground and parquet on the first grade of primary school: Elaboration of both environments from mathematical and didactic point of view, preparation and realization of the experiment, their evidence ...
Výukové a diagnostické možnosti prostředí Sčítací trojúhelníky u žáků na 1. stupni
Teaching and diagnostic possibilities of areas Adding triangles used with pupils on the basic school level
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejný, Milan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Kvalitativní výzkum prostředí součtových trojúhelníků založený na experimentu. Zadání parametrů náročnosti úlohy, popis a analýza řešitelských strategií, charakteristika a analýza chyb, reedukační postupy. Zpracování tématu ...
Qualitative research of the environment of Summing triangles based on an experiment. Exercise's level parameters determination, description and analysis of solving strategies, characteristics and analysis of mistakes, ...
Qualitative research of the environment of Summing triangles based on an experiment. Exercise's level parameters determination, description and analysis of solving strategies, characteristics and analysis of mistakes, ...
Prostředí Krokování jako nástroj rozvoje žákova porozumění číslu a aditivním operacím
Environment Walk as a tool for the development of pupil's understanding of number and aditive operations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V diplomové práci je využito prostředí Krokování jako nástroj, jímž lze budovat porozumění číslu jako operátoru i jako adrese a číselným operacím sčítání a odčítání. V přípravné části je podrobně popsáno prostředí Krokování ...
In this thesis the environment of the Walk is used as the instrument that can help you to understand a number as a operator or an address and to make sense of arithmetical operations such as algebraic addition and substraction ...
In this thesis the environment of the Walk is used as the instrument that can help you to understand a number as a operator or an address and to make sense of arithmetical operations such as algebraic addition and substraction ...
Fenomény obtížnosti řešení Tangramů u dětí předškolního věku
Phenomena of difficulty of pre-school children when solving Tangrams
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 01. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Téma diplomové práce je řešení Tangramů. Úkolem této práce je zjistit, do jaké míry je dítě předškolního věku schopné řešit takové úkoly a za jakých podmínek a zda dochází při opakovaném řešení progresu. Diplomová práce ...
The subject of this diploma thesis is Tangram solving. The target of this thesis is to ascertain on which level is a pre-school child able to solve such tasks; does the child makes a visible progress and under what ...
The subject of this diploma thesis is Tangram solving. The target of this thesis is to ascertain on which level is a pre-school child able to solve such tasks; does the child makes a visible progress and under what ...
Výukové a diagnostické možnosti prostředí Pavučiny u žáků ve věku 1. a 2. třídy ZŠ
Educational and Diagnostic Potentials of the Surroundings Cobwebs in Classes of Pupils at the Age 1st and 2nd Year of Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejný, Milan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je komplexním obrazem zatím málo rozšířeného, avšak velmi podnětného a motivujícího prostředí Pavučiny. Na základě autorčina bezmála dvouletého vlastního objevování prostředí a uskutečněných experimentů se žáky 1. a ...
This Diploma Thesis gives a complex portrait of not much prevalent yet, however very stimulating and motivating surroundings Cobwebs. The extensive structure of the principles that cobweb tasks follow, varied modifications ...
This Diploma Thesis gives a complex portrait of not much prevalent yet, however very stimulating and motivating surroundings Cobwebs. The extensive structure of the principles that cobweb tasks follow, varied modifications ...