Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 24
Nedoslýchavý člověk v procesu edukace
Hard of hearing person in process of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem edukace nedoslýchavých lidí. Práce vychází z příslušné odborné literatury a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje klasifikaci osob se sluchovým ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
Výpodědi mladistvých a dospělých s dyslexií dislexie - problém či přednost
Testimonies of adolescents and adults with dyslexia, dyslexia - a problem or a advantage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the testimonies of adolescents and adults with dyslexia, it deals with the idea of whether dyslexia is a problem or an advantage for a person. The theoretical part of the thesis defines basic ...
Diplomová práce se zabývá výpověďmi mladistvých a dospělých s dyslexií, zaobírá se myšlenkou, zda je pro člověka dyslexie problémem či předností. Teoretická část práce definuje základní pojmy, jako je dyslexie a její dopady ...
Diplomová práce se zabývá výpověďmi mladistvých a dospělých s dyslexií, zaobírá se myšlenkou, zda je pro člověka dyslexie problémem či předností. Teoretická část práce definuje základní pojmy, jako je dyslexie a její dopady ...
Edukace rodičů extrémně nezralých dětí při využívání stimulačních technik pro podporu psychomotorického vývoje
Education for parents of extremely premature infants in the use of stimulation techniques for the support of psychomotor development
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na edukaci rodičů dětí s perinatálními riziky. Práce se zaměřuje na zdůvodnění potřebnosti role speciálního pedagoga v rámci multidisciplinárního týmu terapeutů při práci s dětmi s perinatální ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s dysgrafií z pohledu učitele na 2. stupni ZŠ
Application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis deals with application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school. It aims to a recommendation that a teacher can ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Problematika inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Problematics of inclusive education of pupils with mild mental disability
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce bude zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole. Rozdělena bude do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části budou vymezeny pojmy jako ...
This master thesis will concentrate on problems of inclusive education of pupils with mild retardation in primary school. The thesis will be split into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, terms ...
This master thesis will concentrate on problems of inclusive education of pupils with mild retardation in primary school. The thesis will be split into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, terms ...
Práce s ICT a moderními technologiemi žáků a studentů se zrakovým postižením při distanční výuce
Using ICT and modern technologies by pupils and students with visual impairment in distance education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 09. 01. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na téma moderních digitálních pomůcek pro žáky se zrakovým postižením, které lze využít při vzdělávání. Teoretická část se zabývá dílčími oblastmi, a to vzdělávání žáka se zrakovým postižením, ...
This thesis focused on the topic of modern digital aids for students with visual impairment that can be used in education. The theoretical part deals with sub-areas, namely education of a student with visual impairment, ...
This thesis focused on the topic of modern digital aids for students with visual impairment that can be used in education. The theoretical part deals with sub-areas, namely education of a student with visual impairment, ...
Strukturované učení ve školní praxi a jeho využití při vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Structured Teaching in School Practice and its Use in the Education of Children with Autistic Spectrum Disorders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šiška, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 29. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce představuje strukturované učení a jeho využití ve třídách, kde se vzdělávají děti s poruchou autistického spektra. Výzkum se zaměřuje na to, jak pedagogičtí pracovníci aplikují principy strukturovaného učení ...
The thesis presents structured teaching and its use in classes where children with autism spectrum disorder are educated. The research focuses on how teachers apply the principles of structured learning in the education ...
The thesis presents structured teaching and its use in classes where children with autism spectrum disorder are educated. The research focuses on how teachers apply the principles of structured learning in the education ...
Možnosti podpory wellbeingu pohledem učitelů základních škol
Support options for personal well-being in the view of primary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis focuses on the issue of the well-being of primary school teachers, and the possibilities for supporting well-being by the teachers themselves and the school management. It is divided into two parts - ...
Diplomová práce se soustřeďuje na problematiku wellbeingu učitelů prvního stupně základních škol a na možnosti jeho podpory ze strany učitelů samotných i vedení školy. Dělí se na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teorie ...
Diplomová práce se soustřeďuje na problematiku wellbeingu učitelů prvního stupně základních škol a na možnosti jeho podpory ze strany učitelů samotných i vedení školy. Dělí se na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teorie ...
Význam chůvy v rodině dítěte se speciálními potřebami
Importance of nannies in a family of a child with special needs
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou hlídání dětí se speciálními potřebami. Teoretická část se v první řadě věnuje charakteristice vývoje zdravého dítěte. Následně poskytuje porovnání optimálního vývoje s odlišnostmi ...
This thesis deals with the problems of babysitting children with special needs. The theoretical part is primarily devoted to the characteristics of healthy child development. Consequently, it provides a comparison of optimal ...
This thesis deals with the problems of babysitting children with special needs. The theoretical part is primarily devoted to the characteristics of healthy child development. Consequently, it provides a comparison of optimal ...
Výuka tělesné výchovy u žáků s vývojovou dysfázií
Physical Education Lessons in Pupils with Developmental Dysphasia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horynová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 08. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis focuses on the issue of teaching the subject of physical education to pupils with developmental dysphasia in Czech elementary schools. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The ...
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku výuky předmětu tělesná výchova u žáků s vývojovou dysfázií na českých základních školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se zaměřuje ...
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku výuky předmětu tělesná výchova u žáků s vývojovou dysfázií na českých základních školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se zaměřuje ...